sobota 9. července 2011

Záchrana jara, aneb „kauf“ měsíce/ Rescue of Spring, alias "bargain" of the month

Včera jsme jeli do stavebního bazaru nakoupit nějaký materiál. Shodou okolností tam prodávali i květiny – byly již v horším stavu, tzn. za lepší ceny… Když jsem se tam procházela a rozplývala se nad rozkvetlým ibiškem, paní prodavačka mi povídá : „tak si ho vezměte, když se Vám líbí“…..To jsem ještě netušila, že tím myslí – bez placení !:) Postupně mi takhle dala 6 ibišků (některé těsně před květem), 6 mini zahradních karafiátků, 6 různobarevných hyacintů, asi 18 narcisů atd…. a to všechno ZDARMA. Většina z nich je až na příští rok, ale co…Zkrátka – nevěřila jsem, že se tohle ještě může v dnešní době stát.
A tak jsem si dnes všechny odkvetlé poklady uskladnila do sklepa a už se těším, až je zase na jaře zasadím a záhon bude zářit barvami.
Yesterday we went to the „building bazar“ to buy a building material. Coincidentally, there also were selling flowers - were already in worse shape, ie. for a better price ... When I walked in there and rejoiced over the flowering hibiscus, „shop assistant“ said to me: "So take it, if you like it" ... .. I still had no idea that she meant - without paying!
When I returned for the hibiscus, she gradually gave me 6hibiscus (some just before bloom), 6 mini garden carnations, 6 multicolored hyacinths,18 daffodils, etc....everything FREE.
 .... Most of them are for next year, but what .
 I can´t still believe that this can happend in this time.....
And so today I have stored all flower bulbs into the cellar and I look forward to the spring when  my garden is full of colors.



tak takovéhle barvy hyacintků budu na jaře mít :)/ these colours of hyacinths I will have in the spring




Žádné komentáře:

Okomentovat