úterý 20. září 2011

Poklady z Londýna/ Treasures from London

V Londýně jsem si kupodivu nekoupila nic na sebe, jak mě všichni "očkovali", ale koupila jsem si 3 obrázky , potom 3 "grafiky" a jeden krásný portugalský džbán. 
Bylo to jen tak tak - už jsem si myslela, že si ve finále odvezu jen anglický čaj, ale těsně před odletem jsem vlezla do jednoho "vintage charity shopu", který je tam skoro na každém rohu, a tam jsem to všechno našla…těsně před zavíračkou obchodu. No není to náhoda ? :) 


Krásně se hodí k novému srdíčku od kamarádky Andrey. Beautifully suited to my new "heart" from my dear friend Andrea:)
A takhle vypadá na mojí komodě v ložnici. Nad komodou je obrázek z Francie :) 
And this is my new jug in dresser in bedroom. The picture above is from France...

I finally did not buy no dress in London as everybody adviced me. I bought 3 pictures, some "graphic pictures" and beautiful Portugese jug. It was just so - I thought that I bring just English tea but just before departure I went to one of the "vintage charity shop" which is there almost in every corner, and there I found them….just before closing time the shop. What a lucky chance....  

3 komentáře:

  1. Dobrý večer!
    Mohla byste mi prosím napsat recept na banánový koláč? Bohužel jsem ho nikde nenalezla.. Vypadá úžasně, stejně jako ostatní jídla. Co se týká blogu, tak už ho "prolézám" asi hodinu.. :-) a kochám se a kochám.. Valerie.Mourkova@seznam.cz Děkuji! VM

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry vecer, Vali. Moc dekuji za mily komentar. Receptik Vam urcite poslu, jen co se dostanu k me "kucharske knize" - jsem zrovna mimo domov a zpameti si ho bohuzel nepamatuji. Moc dekuji za navstevu a doufam, ze se Vam tu libi :) Hezky vecer. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat