neděle 22. července 2012

Rostou....

Dnes ráno jsem vyrazila na houby. Včera v TV říkali, že rostou. Moc jsem tomu nevěřila, ale ano, něco jsem našla a mám z toho radost :)
Sice jsme původně měli vyrazit ve dvou, ale po ranní scéně s "příliš" ranním buzením (6:30 je přece normální hodina, ne?), jsem nakonec vyrazila sama. A udělala jsem dobře. Nikdo mi v lese nefňukal, že ho bolí nohy, nekouřil při houbaření apod. Ano, to vše můj milý, pražák, obvykle dělá:)
Krásně jsem se vyrelaxovala, zazpívala, pěkně zmokla a se skoro plným košíčkem dorazila zdravá a pěkně promočená domů.
Ještě, že jsem dobře předvídala a vzala jsem si pláštěnku a holiny (i když kalhoty jsem ždímala i tak).

A toto je má úrodička:






Záměrně jsem šla přes úžasné místo uprostřed lesa, kde si postavily domy 3 rodiny. No řekněte - tihle lidé umí bydlet, že? I když - pro čerstvé rohlíky bych každé ráno chodit takovou štreku do vesnice nechtěla.




No a tenhle pohled je taky k nezaplacení - to jsem fotila srnku. Sice není vůbec vidět, ale i tak je to krásný...
 A zde je pár momentek přímo z lesa:


1 komentář:

  1. Hm,parádní úrodička. Já si tak řikám, jeslti bych se sama do lesa přece jenom nebála...mám nulový orientační smysl:)

    OdpovědětVymazat