neděle 2. září 2012

Očekávání

Jak už jsem psala, máme před sebou svatbu.
To hlavní snad už máme zařízeno - prsteny vyrobeny (budou tam briliantiky, jupí - to je budu každý den přepočítávat, zda mám opravdu všechny) , šaty zamluveny, květinová výzdoba také, dekorace jsou doma (spoustu mi jich pomohla vyrobit mamka - díky, mami:), jsou tedy homemade a o to víc jedinečné), účes a líčení je také vyzkoušeno, dort od jedinečného zakázkového cukrářství (cukrář je fakt machr - tak krásné dorty jsem dlouuho neviděla), občerstvení bude přes kamarádku, oběd v art deco café u kamaráda, after party u nás na dvoře :)
Se svatbou však také souvisí očekávání.
Očekávání toho , jaký bude obřad, jaké šaty bude mít nevěsta a ženich. Jak budou oblečení svatebčané. Jaké bude místo obřadu. A co teprve jídlo ? Co asi bude dobrého?
Tedy aspoň já takhle na svatby jezdím.
Trochu se tedy obávám, aby se to všem pozvaným líbílo. 
Celou dobu sice razím heslo, že svatbu si děláme hlavně sami pro sebe, bude to přece NÁŠ den,  ale přesto mě zajímá, co na to svatebčané. Jsem totiž rozený puntičkář, takže když už něco vymyslím, chci to dotáhnout do konce a chci, aby se to všem líbílo.
No, jsem na to tedy zvědavá, jak to nakonec všechno dopadne.

A S JAKÝM OČEKÁVÁNÍM CHODÍTE NA SVATBY VY ? 

Tak nám držte palce.
Petra
  

2 komentáře:

  1. Tak to já od své svatby na jiné nebyla,bud všichni dělají jen malou,nebo jen vezme se "my dva" tak mám smůlu!I proto se těším na tu tvou a jsem moc zvědavá!!Držím pěstičky pro štěstí!

    OdpovědětVymazat
  2. Petruška, tak nachystaná si perfektne, podľa toho čo píšeš máš všetko perfektne zmenežované. Tak to predsa musí dopadnúť dobre. Tak Vám držím palce. Andrea

    OdpovědětVymazat