pondělí 19. listopadu 2012

Vánoční figurky

Ne, nemyslím ty čokoládové, ale sádrové. 
Narazila jsem na ně na pátečním nákupu v Kauflandu. Ano, v Kauflandu:) Né, že by to byly kdo ví jaké designerské kousky, ale připadaly mi moc hezké. No a vedle mých svícínků se podle mě dokonale vyjímají.
Jsou taková moje první vánoční dekorace.
Už jsem si minulý víkend říkala, že bych už udělala vánoční výzdobu, ale to by bylo ještě asi brzo. I když někteří jsou již silně v procesu výroby. 
No, tento víkend asi také začnu:)
 Nazvala jsem si je koledníkami....Jsou sice sádroví, ale vypadají dost "historicky", nemyslíte?


4 komentáře:

  1. Ano jsou moc to moc krásné postavičky :)Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Áno, sú také starodávne a v kombinácii so svietnikmi pekne vyniknú.
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja sa prikláňam k názoru, že pripomínajú staré dobré časy. Ale tie svietniky sú nádherné, aj sviečky zaujímavé.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Diky ,holky:) Tento vikend uz chystam vanocni vyzdobu a dneska jedu na nakupy, tak snad zase neco poridim:) Petra

    OdpovědětVymazat