sobota 13. dubna 2013

Barevné bydlení

Jaké barvy doma preferujete?
S kámoškama se vždycky přeme hlavně o barvu stěn. Já miluju bílou, protože je možné ji  kombinovat se vším a vzhledem k tomu, že doma pořád něco přestavuju a posunuju obrazy sem a tam, musela bych neustále malovat. Takže bílá je pro mě nr. 1.  Už  i proto, že opticky zvětšuje prostor.
Mám ráda přírodní, surové materiály a ráda kombinuji starožitnosti s novými věcmi, což kamarádi také moc nemusí. Holt, já byla vždycky jiná:)
V aktuální příloze Ženy a život jsou přehledně uvedeny barevné Pantone palety.... U mě vede 1 a 7.
Jaká je ta Vaše ?


1 komentář:

  1. Díky za super inspiraci, moc se mi líbí, když někdo umí vybrat barevné kombinace stěn, já na to vůbec nemám buňky a kdybych si nenechala poradit, tak manžel zná je bílou :-)

    OdpovědětVymazat