pondělí 1. dubna 2013

Velikonoční pondělí

Letošní velikonoční svátky trávíme u rodičů. Všechno probíhá stejně, akorát nemusím vařit (nádhera):)
Už si ani nepamatuju , kdy byl o Velikonocích sníh. Nu což, třeba tu bude za chvíli celoročně 15°C a budem rádi....
Vajíčka jsem , jako každoročně, vyráběla. Ale jen pár kousků. Každý rok si říkám, že si zkusím udělat škrábaná a nebo madeirová apod., ale nikdy k tomu ve finále nenajdu odvahu a nebo spíš trpělivost.
Takže letos to jsou opět vosková a přírodní.
Koledníků k našim chodí poměrně dost, a to hlavně z toho důvodu, že mamka je učitelka.
Taťka a strejdové mě pěkně vyšlehali, a tak malým koledníkům chodí otvírat už jen mamka - já jen občas načuhuju:))
A jak proběhly Velikonoce u Vás ?
KRÁSNÉ VELIKONOCE VŠEM !!!

Naklíčené osení, letos řeřicha, nesmí chybět.
Stejně tak jako nádivka. Tu přímo zbožňuju - i když je tak kalorická:( Ale co, je hod boží, ne??)


Beránka dělala mamka. Já totiž nemám formu. Ale každé Velikonoce ji mám v plánu koupit. Ještě k tomu však nedošlo.

 Tak a takhle v jižních Čechách vypadala neděle. Šílený....

 A tady už vařím vajíčka na zdobení.
A zde hotové výtvory. Letos jsem je ani nebarvila. V té zasněžené náladě se mi je totiž nechtělo ani zdobit. 

 A tady jsou první koledníci. Vždycky se u nás začínalo tak před 8hod. Dneska začli chodit až kolem deváté. Ale moc jich nebylo. Jooo, kde jsou ty staré časy, kdy se dveře netrhly. Že by to bylo cenou vajec??? Pochybuju! 

1 komentář:

  1. Máte krásné vajíčka, to já jsem to letos odflákla jen fóliemi:) ale úplně jsem si vzpoměla jak jsem na ně kreslila voskem jako malá. Až mi je škoda, že je po Velikonocích, protože mám chuť se do toho hned pustit:)

    OdpovědětVymazat