čtvrtek 9. července 2015

Klučičí

Naši kluci rostou jako z vody.
Bruníčkovi je dnes přesně půl roku. Uteklo to strašně rychle. Všechno jde tak nějak přirozeně a já nemám čas se strachovat, aby bylo vše "podle pomyslných tabulek" tak, jak jsem to pečlivě sledovala s Bobíkem. Někdy mám pocit, že mám na Bruníka sakra málo času, ale přítomnost Bobíka mu to všechno vynahrazuje. Každý den se dojímám na tím, jak má Bobík Bruna rád a pořád ho pusinkuje, hladí, "chová", půjčuje mu svoje hračky a zkrátka už by s ním nejradši všechno sdílel. 
Ale aby to nebylo jen o Bruníčkovi, nedávno jsem vyfotila i pár bezva fotek s Bobíkem. 
Když jsem po oslavě narozenin fotila Bobíka s nafukovací dvojkou, blejskla jsem ho i bez ní, a to i v jeho námořnickém outfitu a taky s kloboukem.
A když jsem si pak fotky prohlížela, dost jsem se jeho některým pózám zasmála. Skoro jak do katalogu:))



No a taky jsem si pak doma vyfotila Bruníčka. Skoro před dvěma lety jsem si ve stejné pozici i oblečení fotila i Bobíka, ale to mu bylo o měsíc víc.

A kdyby se vám líbily Bobíkovo prďácký námořnický kraťasy, tak více z tvorby šikovné maminy Reginy najdete na Fleru tady. Regina šije pod značkou REGINA DESIGN jak pro prcky, tak pro dospělé, a to nejen oblečení, ale i krásné hračky. Já mám od ní několikatery harémové tepláky, které mi dělala na míru se speciálně vysokým pasem na ten můj poporodní "pupek" a jsou super.

7 komentářů:

  1. Jsou to oba veliký vešáci!!! A ty kraťásky jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujem, vyridim jim to:)) Kratasky jsou fakt moc povedeny.

      Vymazat
  2. Nádherní chlapíci :-)...mamina fešákov..., baby budú krúžiť v zástupoch a keď je Bobík taký nežný k Bruníkovi..., bude, alebo oba budú, vďaka mame, citlivý partneri...a nielen vďaka mame...vďaka rodine :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Alenka. Ty to umis vzdy tak hezky napsat, az se cervenam:)) Hezky den.

      Vymazat
  3. Je úžasné, jak se Bobík k Bruníkovi chová... :) Taky mě to dojímá, jen o tom čtu :)
    Máš NÁDHERNÉ chlapíky...., Fotky jsou úplně parádní!!! Krásné a veselé léto celé rodince :) Kat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, za chvili se budes taky doma dojimat:) Ty dve deti davaji rodicovstvi dalsi krasny rozmer. A teda taky pekne zoceluji nervy:)

      Vymazat
  4. Sluší to klukům, hlavně Bruník je roztomilý tím jak je ještě miminkovsky maličký!

    OdpovědětVymazat