pondělí 1. února 2016

Blogotip / instatip # 3 | DIY blogs

Dnes opět tip na dva inspirativní kreativní blogy, které jsem objevila teprve nedávno.

Maminka dvou malých dětí, Markéta, tvoří kreativní blog TAMARKI.
Markéta, jak sama říká, má ráda staré věci s příběhem a baví ji dávat jim nový kabát. A tak při každé volné chvilce něco vymýšlí. Miluje severský styl bydlení, minimalismus a zároveň citlivé míchání stylů. To když se zdánlivě nesourodé prvky krásně doplňují a tvoří útulný domov.
Její DIY projekty nemají chybu. Co myslíte?



Dalším blogem, ze kterého mohou maminky načerpat spoustu inspirace je blog manželů Petry a Petra, kteří píší blog pro své dvě děti. A právě to se mi na tom líbí, že se zapojil i táta:)  Na blogu Nápady pro Aničku najdete spoustu nápadů na tvoření s dětmi, ale i nápady pro dospělé. A jako skoro na každém blogu, nechybí sekce zdravých receptů nebo homemade jedlých dárků.


zdroj
Věřím, že na těchto dvou krásných blozích najdete stejně tolik inspirace jako já.

7 komentářů:

  1. Blogy vypadaji zajimave, diky za tipy, prozkoumam. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobre sa dozvediet o zaujimavych blogoch.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za tipy, určitě ráda prozkoumám! :-) L.

    OdpovědětVymazat
  4. Petro, děkuji Vám za zmínku o mém blogu. Strašně moc mě těší, že se Vám líbí. Navybírala jste navíc fotky z mých oblíbených projektů. Přeji Vám taky hodně svěžích nápadů a radost z blogování. Hezký den. Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Petro, udělala jste mi velikou radost, že se Vám naše stránka líbí. Je to pro mě velká čest. Na Váš blog jsem už několikrát zavítala a dnes to bylo ohromné překvapení, že se tu objevil odkaz na nás:). Pěkné, co nejvíc slunečné dny. Petra z Nápadů pro Aničku

    OdpovědětVymazat