čtvrtek 13. dubna 2017

Velikonoční deko


Letos jsem si tak dávala na čas, až jsem tu velikonoční výzdobu skoro nestihla. Tedy už před měsícem jsem sice pověsila vajíčka, ale pak dlouho nic. Dokonce jsem zapomněla zasadit i řeřichu, kterou sázím každý rok a udělá krásnou dekoraci. Velikonoční věnec jsem opět vytvořila z již tři roky starého korpusu z psího vína, jen jsem ho ještě omotala jednou znovu, aby byl hustší. Bohužel je křivý. Ale kašlu na to. Prostě to tak je. Dozdobila jsem ho buxusem a větvičkami třešně. A samozřejmě skořápky a pár peříček. A do porcelánového platíčka na vejce jsem dala loňské a předloňské výfuky. Ještě mám jednu březovou dekoraci, ale ta se mi nějak nepovedla hezky nafotit. Zbytek dekorací tvoří Bobíkovo keramické a další velikonoční výtvory ze školky. Tak to bude asi ještě pár let. Musím říct, že jsem se na to těšila, až budu mít všude vystavené práce dětí. A ta radost, když vidím, jak je Bobajs rád, že to máme doma vystavené a chodí kontrolovat, jak to vyrobil...







1 komentář:

  1. Petro, věnec je krásný i při té kritice :-) "A kašlu na to" se mi moc líbí :-) Hezké svátky.

    OdpovědětVymazat