pátek 28. září 2018

Už zase podzim?


A že měl sakra rychlý nástup, nemyslíte? U mě rozhodně. Jsem totiž opět nastydlá. Buďto jsem nastydla minulý víkend na oslavě Pracovny Ženy s.r.o. ve Slaném (kuk tady), kde jsem měla "stánek" nebo mě nakazily děti. Každopádně kašel a rýma je zase na scéně.
Možná jsem tomu trochu pomohla, když jsem při té extra chladné středě v polední pauze fotila podzimní deko u nás na zahradě. Jen ve svetru, protože to už bylo pěkné teplíčko. 
A co že jsem fotila ? Terárko nebo florárko, chcete-li. Po terárkách jsem totiž pokukovala všude možně už dlouho. Tohle je z Bella Rose.
Vůbec, starozlaté skleněné záležitosti, ať už to jsou krabičky, rámečky nebo tahle terárka (mimochodem různé varianty najdete zde) , se mi dost líbí. Ale pro terárko mám asi nejlepší využití...




Terárium je skleněné a závěsné. Já ho ale budu mít na okně. 





Geometrické tvary v interiéru paradoxně vůbec nemusím, ale u terárií mi nevadí. Ba naopak. Moc se mi líbí. Na terárium jsem si brousila zuby dlouho, ale vždy je něco přednějšího. Tedy jinak. Všechny peníze tak nějak vracím zpět do eshopu. Ale konečně mám terárko i já. Hurá.
Ozdobila jsem ho netřesky ze zahrady a kamínky od moře. Původně tam měly přijít šnečí ulity, ale kamínky mu seděly líp. Ozdobit si ale můžete i obyčejnou skleničku, jako jsem to před několika lety udělala tady já. I před třemi lety jsem podzimní výzdobu dělala do skleněné koule - tady.



Smíchala jsem hlínu s pískem, ale netřesky rostou všude, takže je v podstatě "jedno", do čeho je zasadíte. 


   

U mě na instagramu najdete časem víc fotek. Třeba ty s jablky a kdoulemi. Sem se mi barevně nehodily.




 A pořídila jsem ještě něco, ale o tom až příští týden, kdy bude další podzimní dekorování....

Příspěvěk vznikl ve spolupráci s Bella Rose.

2 komentáře:

  1. Vypadá to nádherně! Já tedy to mám naprosto stejně, neholduji geomterii v bytě, ale tyto malé živé dekorace jsou nádherné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, co se týká kytek, miluju všechny trendy designové kousky😉😉

      Vymazat