neděle 16. října 2011

Poslední podzimní/ Last autumn

Včera i dnes bylo  krásně :)  Sluníčko dokáže opravdu člověka skvěle nabít energií. 
A tak jsem zazimovala květiny na zahradě, aby mi nezmrzly a přesadila chryzantémy z  květináčů do země.  Sice ještě stále krásně kvetou, ale ranní mrazíky jsou ranní mrazíky :(  







Minulý týden jsem také udělala podzimozimní úplně jednoduché květníky (nemám ráda ty extra premašličkované dekorace, spíš jednoduché, přírodní) a muškáty ostříhala a uklidila do sklepa. Na zimu už pak jen vyměním dýničky za zimní dekoraci a bude hotovo:)  




Poslední "domácí " jiřiny tento rok....


Krásný slunečný víkend přeje Petra 

Today was beautiful weather so  I prepared  flowers in the garden for winter (because of morning frost) and I got chrysanthemums from flower pots into the ground. Although they still beautiful bloom, but frosts are already in the  mornings: ( 
Last week I had made ​​autumn/winter flower pots and clipped and cleaned geranium and gave them to the basement. In the winter I´ll just replace  winter decoration instead of artifical pumpkins and will be done:) 
A beautiful sunny weekend wishes Petra

3 komentáře:

  1. Petro máš můj obdiv, já jsem s květinkama "na štíru"..Obdivuju každého (včetně mé milé tchýně), kdo se o ně umí starat a dělají mu parádu :-) Pavlína

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Pavli, diky za komentar:) Ja s kytakama taky jeste bojuju - porad mam problem zjistit ktere jsou trvalky, ktere ne, kdy kterou uklidit a vubec. Ale delam pokroky :) Ale kdyz mi vzdycky na jare vykvetou narcisy a tulipany, tak jsem na sebe fakt hrda (jak malo staci ke stesti, ze :))). Tak uvidim pristi rok. Pa p.

    OdpovědětVymazat
  3. Hrdá buď a všude se chlub...s kytkama a se zahradou to každý neumí - viz já-naše eko zahrada je dílo náhody a přírody, bez postřiků, bez hnojiv, protože se v tom nevyznám a myslím si, že příroda si poradí i beze mne :-)

    OdpovědětVymazat