úterý 13. listopadu 2012

Nová komoda

...tedy nová...ehm.
Máme ji už od léta, ale než jsme ji pořádně vykurýrovali, trvalo to takovou dobu. 
Nejdřív jsme jí museli celou vylouhovat kvůli červotoči.( Když jsem pozorovala proces louhování, myslela jsem, že z komody nic nezbude. O tom, že z ní sleze celý nátěr nemluvím.) No a pak se přistoupilo k broušení a nakonec olejování. A další asi 3 týdny trvalo, než mi tam můj drahý navrtal kování (údajně neměl ty správné šroubky)....
Sice jí ještě chybí navoskování, ale to, počítám, bude otázka dalších 2 měsíců:)
Komůdku jsem našla na aukru - vydražila jsem si jí za krásných 400Kč - no nádhera, ne?
V baráčku máme sice světlejší nábytek, ale to vůbec nevadí. I tak si myslím, že se nám tam docela hodí. Sice mám pocit, že její původní stav byl hezčí, ale radši o tom nepřemýšlím.
Určili jsme jí místo jako komodu pod TV a prádelník zároveň. Jak můžete vidět, ještě nám tam chybí krytky kabelů, protože původně byla TV v rohu, ale to snad brzo napravíme...Mimochodem - místo komůdky tam byl původně tento příborník.Nebojte, jen jsem ho přesunula na druhý konec místnosti:)
Jinak TV bych obecně nejraději úplně zrušila. Připadá mi totiž, že hrozně narušuje pokoj, kde mám své krásné starožitné skříně a obrazy, ale zatím si bez ní ten život asi nedokážu představit. Mám ji totiž většinou puštěnou jako kulisu, když jsem sama doma. A představa, že se dívám na pořady na netu - to je pro mě nepředstavitelné, protože už takhle před ním sedím celý den v práci  a ještě doma - to už by mě asi "šlehlo".
Tak snad se Vám líbí. Hezký den, Petra




1 komentář:

  1. Je perfektná. Má charakter ...
    U nás tiež niektoré veci strááášne dlho trvajú :)))

    OdpovědětVymazat