úterý 18. prosince 2012

Dárečky

O víkendu jsem tvořila dárky pro moje nejdražší kamarády,přátele a kolegy.
Doufám, že si tenhle příspěvek nikdo z nich nepřečte:)
Čaj jsem pekla minulý víkend a tento jsem jen dozdobovala.
Pořád jsem přemýšlela, jak bych své známé obdarovala, a pak jsem přišla na tento nápad. Je fakt, že teď jsou homemade dárky v kurzu:)



Pro dvě spřízněné duše od nás z vesnice jsem ještě udělala takové malé svícínky, které jim dám společně s čajem, až jim půjdu v týdnu popřát krásné Vánoce.

 



Je to tak - už ani ne za týden a jsou tu Vánoce. To to ale uteklo - to snad ani není možné. Čím jsem starší, tím mi ta atmosféra připadá víc a víc nevánoční, bohužel. Nevím, čím to je...
Ale - od středy už mám "vánoční dovču", a tak doufám, že se stačím dostatečně vánočně naladit:)
Hezké předvánoční dny Vám všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat