neděle 2. prosince 2012

Vánočně 4x jinak

Tak jsem konečně vyrobila další část vánoční výbavy. Věnce.
Ještě vloni jsem dělala věnce i do oken, ale vzhledem k tomu, že máme konečně nová okna, věnce v nich letos nebudou:(
Udělala jsem tedy celkem tři a každý trochu jinak. Tak trochu každý pes, jiná ves, ale to nevadí....umístila jsem je i tak.
Nejdříve jsem dělala stříbrný - chtěla jsem si letos zkusit udělat věnečky  bezvětvičkově - pouze obmotané stuhou. Sice jsem si koupila skoro všechny stuhy zlatavé (mám totiž raději ty klasické vánoce - červenozlaté Vánoce), ale ve finále jsem našla i nějaké stříbrné.
Takže prvním věncem je tento. Umístila jsem ho na okno k novým svícínkům. Mysllím, že se tam skvěle hodí.


Dalším výtvorem byl věneček zlatý. ten jsem dala na můj příborník, který teď stojí tak trochu mimo, takže se nebudou "tlouct".



Posledním výtvorem je adventní věnec a ten už jsem udělala tak, jak to mám nejraději - z přírodnin a sušeného ovoce.

Pak jsem ještě tvořila svícen - ze zrezlé formy na pečení. Ten měl být původně ve stylu adventního věnce, ale ve finále jsem zjistila, že mi půlka nasušeného ovoce tak nějak shnila. Jó, to je tak, když někdo nemá sušičku a suší to na topení a nemá s tím trpělivost:) ALe myslím, že zase není tak špatný. Své místo našel v kuchyni.


Ještě nějaké to tvořeníčko přidám, ale to zase až příští víkend, protože přes týden není energie....

2 komentáře: