úterý 5. března 2013

Vaše online dokumentární kino

....to je název úžasné stránky, kterou jsem objevila....http://dafilms.cz/
Někteří ji možná znáte, ale pro mě je to novinka, proto jsem z ní tak paf.
Jedná se o web, kde můžete buď zdarma nebo za pár peněz zkouknout všechny možné dokumenty, ať už ty aktuální nebo starší.
Po takové stránce jsem dlouho toužila, protože dokumenty, ať už jakéhokoliv druhu, miluju.
Po registraci dostanete za 3 Eura možnost shlédnout 10 filmů, což je super. 
Ale pozor, registrovat se nemusíte a můžete tak sledovat dokumenty, které jsou buď zdarma a nebo jejich sledování jednorázově zaplatit.
Jinak sledování stojí od 1-5 EUR. Sledovat můžete dokumenty 3 způsoby: stream, avi, dvd.
Zatím jsem se v klidu doma podívala na nově oceněný syrový dokument o bezdomovcích bydlících na hřbitově "Láska v hrobě" nebo dokument o rozvojové pomoci v Zambii "Pod sluncem je tma" a nebo taky časosběrný dokument "René" od Třeštíkové.
Zkrátka, pro mě , nesnášenlivce kin a s tím spojeným hromadným chroupáním popcornu a šeptání, přiblblého smíchu apod., naprosto ideální varianta:)

1 komentář:

  1. To zní naprosto famózně, jdu to prostudovat! Moc díky za info:)

    OdpovědětVymazat