neděle 28. července 2013

Dočítám...

Už je to 6 týdnů, kdy jsme si domů přinesli našeho Bobíka. Zhruba do 4 týdnů jsem z mimomateřských aktivit nic moc nestíhala , a když, tak velmi omezeně. Poté mi to naše bejbátko dovolilo i číst, a tak jsem konečně dočetla asi půl roku rozečtenou knížku. V těhle vedrech snad ani nic jiného dělat nejde.
Poslední dobou čtu jen anglické knížky a to proto, abych tu AJ nezapomněla. Zvláště teď, když budu delší dobu doma.... 
No a to se k tomu chci ještě naučit španělsky. To by mě měl naučit můj drahý, tak jsem zvědavá. Už mi sehnal nějaké namluvené texty, že bych se je učila během procházek s kočárem, tak uvidíme. To, že mě naučí španělsky totiž plánujeme od té doby, co jsme se seznámili (takže nějakých 7 let), ale ještě k tomu jaksi nedošlo, resp. manžel na mě začně španělsky mluvit, ale vzhledem k tomu, že moje slovní zásoba je zatím omezená tak na 20 slovíček, rozumím mu vždy tak 2 slova z 5ti vět, takže to vždy rozčilením vzdám a seřvu ho, ať na mě raději mluví zase česky....
No, tak uvídíme, zda budu mít teď větší trpělivost. Tu každopádně na mateřské velmi dobře trénuju....a prý bude hůř až malej bude běhat:))



Žádné komentáře:

Okomentovat