čtvrtek 12. prosince 2013

Matka na tahu (předvánočním)

Ta předvánoční doba je shon i na mateřské. Kdo by to byl řekl? 
Na konci listopadu jsem byla jsem poprvé večer na společenské akci bez Bobíka, a to na vánoční firemní party v Praze (mimochodem na posledním koncertu Nightwork - nic moc...). Nervy jsem z toho měla 14 dní dopředu. Ještě, že máme tchyni v Praze, takže jsme mohli vegetovat u ní a nemusela jsem jet takovou dálku, kdyby se něco dělo. 
Mlíko bylo zachlazeno v lednici, manžel (už trojnásobný otec) v pohotovosti, ale i přesto jsem každou minutu kontrolovala telefon, jestli se něco neděje. Všechno proběhlo v klidu, i když manžel krmil a o všem mě informoval x esemeskami na můj vkus až moc často .S každým pípnutím sms jsem šílela a sháněla se po bundě, že už určitě budu muset jít...
O víkendu jsem pro změnu byla po dlouhé době v Ikee, protože už jsem měla seznam věcí tak dlouhý, že jsem tam prostě musela. Nechávala jsem si to ale na víkend s tím, že tam pojedeme s manželem, abych mu Bobíka nenechávala na pospas doma. Nakonec jsem jela sama a dobře jsem udělala. I když jsem tam byla hned na devátou s tím, že tam určitě "leniví pražáci" ještě nebudou, chyba lávky. (Fakt nejlepší je tam jet kolem osmé večer.) Ikea samozřejmě narvaná a všude se ozýval dětský pláč. Jak moc jsem byla ráda, že jsem jela sama. Kluci to doma zvládli úplně v pohodě, takže jsem po cestě stihla ještě další dva nákupy. No a půlka vánočních dárků je doma.
Tento týden následovala pravidelná slezina s dalšíma matkama (scházíme se takhle každý měsíc), taky v Praze:( Vždycky se mi tam táááák nechce, protože jen ta štreka do Prahy mě děsí. Byly jsme v herně, což pro našeho skoro 6 měsíčního Bobíka nic moc. Asi po mamince nesnáší hluk a moc lidí, takže než si zvykne, často to obrečí. Holky vždycky ráda vidím, ale ten šrumec s tolika dětma je občas trochu náročnější... No, snad až bude Bobík větší, bude to lepší. 
Dárky jsme s holkama tak nějak postupně odbouraly, ale mě to každý rok nedá jim nepřinést alespoň maličkost. 
Loni to byl pečený čaj a letos to budou právě perníčky. Miluju home made dárky !
Zabalila jsem je jen do celofánu, přes ně červenou stužku a větvičku. Jednoduché a přesto hezké. Asi proto, že je to dělané s láskou !!!
Předvánoční setkání s přáteli jsou stejně nejkrásnější, právě pro tu vánoční atmosféru. Před Vánoci se setkávám i s těmi, se kterými to během roku nestíhám...V tuhle dobu si vždycky najdu čas, i kdyby to mělo být jen krátké kafe v nákupáku:)
Hezké Vánoce všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat