pátek 18. dubna 2014

Vajíčko z krepáku


.....tedy jen obmotané krepákem. Bílým a růžovým. 
Krásně mi k tomu ladí rozkvetlá mandloň. Mimochodem další nádherný růžový strom.
Myslela jsem si, jaká to bude brnkačka, ale je to spíš pěkná patlačka než brnkačka:) 
Krepák si nastříháte na úzké proužky, které v ruce smotáte do ruličky a poté jimi pomocí lepidla obmotáváte vajíčko.
Výfuk jsem lepila nejdříve na špejli s modelínou na obou stranách vejce, aby mi nesjížděl, potom v ruce, a nakonec zase na špejli....
No, další už bych asi nedělala, možná, kdybych měla lepší den...

3 komentáře:

  1. Wow:-)))) ...tolik krásných velikonočních příspěvků.Děkuji za virtuální návštěvu na mém blogu. Krásné Velikonoce:) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, Evi. A jsem rada, ze jsi ke mne taky zavitala na navstevu:) Hezke Velikonoce!

      Vymazat
  2. Možná to byla piplačka, ale mezi bílými je parádní:-)

    OdpovědětVymazat