čtvrtek 10. dubna 2014

Věnec z vrbových větví

 
Tento věnec vznikl zcela náhodou, když jsem si vytvářela velikonoční truhlíky. Truhlíky jsem letos pojala tak, že je v nich jen taková změť proutků z kroucené vrby a v nich vejce vyrobená z provázků (návod bude v některém z velikonočních příspěvků). No a když jsem motala ty vrbové větvičky do různých tvarů, aby v truhlíkách měly alespoň "nějaký" tvar, vzniklo mi vejce. 
A tak nápad na ozdobu vrat byl na světě. Nejdříve jsem si myslela, že vajíčko ozdobím barevně, ale nakonec zvítězila přírodní varianta.
Na vrchní část jsem použila mašličku, kterou byl převázaný nějaký dárek, který jsem dostala a na spodní část jsem tavnou pistolí přilepila skořápky od vajec, které jsem si dlouho před Velikonocemi schovávala. Já věděla, že se budou hodit:)




3 komentáře:

  1. Veniec v tvare vajíčka aj so škrupinkami vyzerá parádne,skvelý nápad.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuju, holky. Nejlepsi jsou veci, ktere vzniknou uplne neplanovane:)

    OdpovědětVymazat