středa 18. února 2015

V kabátu

Zima už sice pomalu končí, ale čas kabátů ještě určitě ne.
Já také vytáhla jeden kabát, který mám ve skříni již několik let a pořád je in (nebo si to aspoň myslím:)) a konečně odhodila bundu, kterou jsem nosila v těhotenství a která mě docela bavila, protože ukryla moje kila navíc. 
Ty už mám teď sice všechna pryč, ale zhubnout bych potřebovala, a to pořádně. Zkrátka se za ty poslední roky, kdy jsem byla buď těhotná a nebo kojím, stále ještě necítím.
Co se kabátů týká, tak ty já většinou nikdy nenosím zapnuté (to už musí být jóó zima). Pán Bůh, když naděloval, tak na mě totiž trochu pozapomněl s pasem, takže kabáty jedině rozepnuté a nebo zapnuté, ale určitě ne přepásané. Nikdy jsem nedala na rady všemožných stylistů, že právě páskem se dá pas vytvořit. Možná ano, ale ne takový, jaký bych si u sebe představovala. Takže než bych se cítila přepásaná a nesvá, tak raději rozepnutá:)
Na Pinterestu jsem  našla dost povedených kabátových kreací, které jsem rozdělila do mých oblíbených barevných odstínů - černá, šedá a velbloudí.
Tak vás třeba inspirují.
Více jich najdete ve složce Fashion.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat