čtvrtek 5. března 2015

Recy kytice

V sobotu jsme byli na "Vítání občánků" a mimo jiné tam všechny maminky dostaly kytičku. Tři gerbery, pak ta bílá malá kvítka, která nevím, jak se jmenují a "zelené" (to taky nevím, co je).
Abych se přiznala, tento druh vazeb moc nemusím (když vazba, tak pořádná a ne jen tři kytky....i když koukám, že na té fotce to košťátko nevypadá tak zle). Nejraději mám vazby tzv. co zahrada dá a nebo klasickou kytici z lučního kvítí.
A tak jsem přemýšlela, jak kytku trošku oživit a nebo ji prostě udělat trochu bohatší. No a nakonec to bylo úplně jednoduché. 
Obešla jsem zahradu, ostříhala pár větviček a začala jsem. Zkrátila jsem stonky, do kytice přidala kočičky, pučící větvičku šeříku, kroucenou vrbu a břečťan. No a vázu, resp. sklenici jsem ovázala papírovou stužkou.
 
  

2 komentáře:

  1. Krásně prokoukla :) Mě se taky ty klasické vazby nelíbí, přijdou mi nemoderní.. Vždycky si to předělám k obrazu svému :D

    OdpovědětVymazat