středa 15. dubna 2015

GIVEAWAY : Dekorační dřevěný domek + keramický svícen

Spousta z vás určitě sjíždí e-shopy s bytovými doplňky.
A proto jsem ráda, že u  mě můžete s jedním z nich celý týden soutěžit hned o dvě krásné ceny.
Soutěž probíhá ve spolupráci s e-shopem www.cedr.cz, který do soutěže tyto ceny věnoval.
CEDR GROUP se řadí mezi výhradní dovozce a distributory pro ČR a Slovensko módních značek jako jsou ZAK! designs, Bastion collection, NICI, Kersten, Trendform, Andrea House, Métro Interieur, EMERALD a SANTORO
V jejich e-shopu najdete bytové doplňky a dekorace do bytu, dárky nejen pro děti, zahradní sortiment, drobný nábytek, ale i například kuchyňské potřeby a další. 
A co je fajn, že si výrobky můžete i osahat, a to hned ve dvou kamenných prodejnách SUPERSTORE v DBK Budějovická, Praha 4 a  nebo v HOME4, OC EUROPARK, Štěrboholy, Praha 10. 
Já jsem už jsem e-shop proklikala skrz naskrz a koukněte, jaké věci tam např. můžete najít:

No a teď k samotné soutěži. 
Vyhrát můžete jednu z těchto dvou krásných výrobků značky KERSTEN: 
           dekorační dřevěný domek       &           bílý keramický svícen                


 
A co pro výhru musíte udělat?
1. Dát LIKE FB stránce My Home Style  TADY
2. Dát LIKE FB stránce Cedr TADY
3. Napište mi, která kategorie výrobků a nebo konkrétní výrobek v e-shopu www.cedr.cz vás nejvíce zaujal.
4. Do odpovědi také uveďte, který z výrobků se vám víc líbí ( pro případ výhry).
5. Nezapomeňte připsat vaši email. adresu a pod jakým jménem nás na FCB sledujete.

Soutěží se do 22.4. Dva výherce vyhlásím na svém Facebooku 23.4.
Doufám, že se vám soutěž líbí a pokud ano, tak hurá do toho:)

14 komentářů:

  1. Krásná výhra, těžko vybírat, ale za mě asi ty domečky, dlouho po nich pokukuji! V e-shopu se mi moc líbily květináče na nožkách, na balkón na bylinky ideální.Co jsem na mateřské sjíždím blogy o bydlení a inspirace tu vždy najdu habaděj, seznam mám už na A4, jen ty korunky, ale občas si radost udělám. lucie@rssemily.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fcb jsem pod jménem Lucie Neumannová. Hezký den!

      Vymazat
  2. Poslední dobou jsem blázen do domečků a řídím se heslem-čím víc, tím líp! Takže domeček je jasná volba!
    incomplette@seznam.cz
    Na fb jsem : https://www.facebook.com/marcela.mrazkova

    OdpovědětVymazat
  3. Z e-shopu se mi moc líbí bílé keramické květináče s dřevěným podstavcem. A v případě výhry bych si vybrala taky ty domečky. Díky! kusanec.cz(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, vše splněno! Nejvíc se mi líbí kolekce od Andey House a v soutěži domeček :) na fb jsem pod martina.struminska děkuji za krásnou soutěž a mnoho pěkných řádků u vás na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů, musím zkusit štěstí :o)
    Sem se na e-shopu nemohla nabažit, líbí se mi polštářky, různé dekorace a určitě si zajdu pro tabulky HOME :o) Tady bych radši svícen, hodil by se mi do obýváku. Vše splněno, na FB - Štěpánka Bálková, balkova.s@seznam.cz
    Hezký den, Š.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, Petro,
    moc se mi líbí ta stříbrná mísa, už mám podobných kousků (svícny, tácy, mísu) doma víc a určitě bych si vybrala z nabídky polštářů, no a potom ten domeček, co je v soutěži, po něm toužím už dlouho....můj plechový by měl kamaráda:-) Takže, pokud se na mě usměje štěstí, moc Vás prosím o domeček.

    Přeji mnoho spokojených zákazníků Vašeho krásného obchodu. Gábina

    na FB: Gabriela Průchová; e-mail: pruchovag@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky,
    škoda, že giveaway se nejmenuje soutěž. Mám ráda Kersten a nejvíce věci ze dřeva např. krásné kulaté prkénko z akátového dřeva, v případě výhry, bych ale preferovala svícen. Na fcb jsem jako Petra Preissová a mail zní preissovapetra@seznam.cz. Přeji mnoho soutěžících. Pa Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím a pokusím štěstěnu. Snad vše splněno a má slabost je domečková, takže tam jsem potěšila oko, prostě dřevo v mnoha podobách je to co mám ráda.A pokud si mám vybrat, za mě domeček.
    Přeji hezké dny Jana vi.jana.vi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se nejvíc líbí nabídka polstaru, mam jich doma dost, ale porad nakupuji nove...:) a pokud bych vyhrala, tak se mi více líbí domeček.
    Petra
    peta.hupsilova@gmail.com
    Na FB Petra H.

    OdpovědětVymazat
  10. - lustry a svitidla
    - domecek :-D
    - petra slechticka

    pa p. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - a email? :-)....petra@yogapoint.cz
      dekuji

      Vymazat