středa 1. dubna 2015

Velikonoční věnec

Náš velikonoční věnec je úplně jednoduchý a hlavně jen z přírodnin. Takže v aktuálním trendu (co nejvíc přírodnin a peříčka), jak jsem se včera dozvěděla v TV.
Je umotaný z větví kustovnice a ozdobila jsem ho skořápkami z vajec a taky větvičkami rozkvetlých špendlíků a buxusem.
Nakonec skončil u nás na okně, ale je mi jasné, že kvítka špendlíků už zítra budou uvadlá. Tak je holt každý den vyměním. 
Vyráběla jsem a fotila v pondělí, kdy u nás bylo učiněné aprílové počasí, chvíli padal sníh s deštěm, pak kroupy, pak svítilo sluníčko. Takže jsem na etapy vybíhala z domu na dvůr, fotila a modlila se, ať se zrovna při sluníčku nevzbudí děti.

 
 Nejsem věřící, ale tuhle sošku, kterou jsem dostala od jedné kamarádky, mám moc ráda. A pro velikonoční fotku je jak dělaná.
 




12 komentářů:

  1. Je moc krásný!!! Krásné Velikonoce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, Monco. Od tebe me to obzvlast tesi:)

      Vymazat
  2. V jednoduchosti je krasa. Je opravdu nadherny!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný Peti, povedl se ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, Kamco. Dnes jsem se u tebe pokochala:)

      Vymazat
  4. Moc krásný a se soškou moc hezké zátiší!

    OdpovědětVymazat
  5. Petro, věneček je překrásný, přesně takové se mi líbí! Krásné Velikonoce! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, Rado. Jsem rada, ze se ti libi. Krasne Velikonoce i Tobe.

      Vymazat