pondělí 4. května 2015

My Home Style INSTA life

Instagram (IG) mám asi od prosince. Dá se říct, že teprve. Hodně lidí na něm totiž frčí už pěkně dlouho a dovolím si tvrdit, že spousta z nich je na IG snad i závislých. Aspoň mi to tak připadá.
Já IG provozuji výhradně jen jako My Home Style. Žádný jiný, čistě soukromý, nemám. Většina mých přátel ho stejně nepoužívá, takže ho mám spíš jen pro "blog" či nyní již i "insta" přátele.
Dřív jsem si myslela, že ho vlastně ani nepotřebuji.
Když však koukám, co na něm někteří lidé jsou schopni sdílet, přijde mi, že je to snad ještě větší závislost než obávaný Facebook. Asi nikdy se nepřestanu udivovat nad množstvím selfie fotek. Od toho, co má kdo každý den na sobě až po fotky z posilky v kalhotkách a podprdě....prooooč????
Já jsem si ještě nikdy žádnou nepořídila, resp. nikde nezveřejnila, protože když s sebou náhodou nemám v kabelce zrcátko, tak si takovou malou soukromou selfie samozřejmě udělám, abych se ujistila, že nemám rozmazané oko nebo jestli ten pupínek, co jsem si právě nahmatala na nose, není moc vidět:) Rozhodně to ale nemusí vidět x dalších lidí. 
Ale, pokud i vy jste na IG a chcete sledovat můj život trochu víc zblízka, ZDE je můj profil.
Můžete tak vidět:
  • backstage fotky, které na blogu nenajdete
  • jaká květena nám roste na zahradě
  • co míváme dobrého k jídlu
  • co zajímavého vídám na výletech s dětma
  • jaké vylomeniny a srandy děti vyvádí a jak rychle rostou
  • co právě čtu
  • co zajímavého ulovím v obchodech
  • a občas i nějaký IG speciál
  • a spoustu dalšího....
A nebojte, selfie z posilky ode mě nehrozí:)

Hezký den všem. Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat