čtvrtek 17. listopadu 2016

Vintage lapače


Nedávno jsem sehnala krásné vintage háčkované dečky, které si přímo říkaly o zužitkování. A tak z nich vznikly tyhle vintage lapače v barvě slonové kosti. Doplněné jsou krajkovými stuhami, peříčky, dřevěnými korálky a opět z části recyklovanými stuhami. Jak víte, při výrobě se vždy snažím o recyklaci materiálů. Lapačů je celkem šest, mají průměr 30 cm a nemusí sloužit pouze jako lapače snů, ale i jako hezká dekorace ložnice. Záleží totiž, kam je zavěsíte. 
Kdo chce lapač snů využít jako ochranný symbol, měl by si ho pověsit nad postel. Pro zlepšení proudění energie čchi se doporučuje zavěsit ho na stěnu. Pokud chcete zpomalit a rozptýlit škodlivé energetické toky v místnosti, zavěste ho ke stropu ve středu pokoje. Má-li zabránit úniku energie, pak jej umístěte do okna.



Jak už jsem tu jednou psala, podobné lapače pro mě byly donedávna novinkou, i když na trhu jsou celkem běžné. Důležité je však říct, že k jejich výrobě jsem se inspirovala třeba u Jessie, JessicyAnny nebo u talentované Zuzky, kterou jsem tu již jednou zmiňovala a která kromě lapačů vládne technikou macrame a věnuje se i kaligrafii (a kdo ví, čemu všemu ještě). A má mimochodem krásně zařízený dům.

  

Lapače se dají pořídit u mě na Fleru ZDE a nebo bez provize Fleru poptávkou přes můj email či instagram direct mail. A jsou jen limitka. Chtěla jsem si je zkrátka vyzkoušet.
A teď už se konečně vrhnu na vánoční tvoření a moji tvořivou explozi vyvolanou větším množstvím času, kdy Bobík začal chodit od září do školky, zase nechám chvíli spát....
Hezký sváteční den a prodloužený víkend.

8 komentářů: