čtvrtek 27. července 2017

Lapu do zásoby


Minulý týden jsem dokončila první část nových lapačů. Další mě ještě čeká. Finišuju výrobu před nástupem do práce (pomóóóóc). To vůbec nevím, kolik času nazbyt mi bude zbývat, než si s klukama zvykneme na nový režim. A Bruňa než si zvykne na školku. Mám z toho docela hrůzu, ale snažím si to moc nepřipouštět. Ze všech stran totiž slýchám, že je to docela šrumec ze začátku.
Snad bude všechno v pohodě, a to i kluci, kteří budou ve školce spolu, jako parťáci a mě po nocích snad vyjde čas ještě tvořit do eshopu. Tak nám držte palce. 
Lapače jsou ke zkouknutí zde: http://www.myhomestyle.cz/lapace-snu/ a nějaké info a fotky ze zákulisí jsou tady na blogu eshopu.



 


9 komentářů:

  1. Peti, veľmi pekné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ali:) Doufám, že se máte dobře. Ali, posli mi prosim odkaz na tvuj blog. Háže mi to nějaký spam/vir, nejde mi zobrazit...Děkuji P.

      Vymazat
    2. Ako sa máme, som včera napísala aj zmazala,teraz bielime voskom Dorotkinu izbu u uvedomila som si ako by tam tvoje biele pavučinkové lapače veľmi svedčali, len neviem ako to máš s predajom do zahraničia, či máš vybavené to číslo k účtu v banke?
      http://otcovdom.blogspot.sk/
      http://industryal.blogspot.sk/
      Rada by som si kúpila aspoň jeden z týchto:-)

      Vymazat
    3. Diky za odkazy, ALi. Musim to zase projet zpetne, co je u vas noveho (jinak super - otcov + mamin dom) :) A pisu ti majlik:) Paaa p.

      Vymazat
  2. Ty jsou prekrasne!Preji klidny navrat do prace.Myslela jsem,ze jste navrat zrusila a zalozila e-shop.Krasne dny a pevne nervy do zacatku.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Káti. Eshop je hodně nárazový. Navíc ho mám chvilku, není ještě zavedený, a tak se na ty příjmy nemohu úplně spolehnout (každý měsíc to je jinak). A splátky hypotéky se neptají:))

      Vymazat