čtvrtek 14. prosince 2017

Letošní vánoční přání


Děláme je každý rok s klukama. Ta loňská a předloňská jsou zde a zde. Nikdy nejsou úplně dokonalá a o tom to u dětí a u ruční práce v podstatě je. Navíc je posílám jen nejbližší rodině a dobrým přátelům, takže tam jde i o jinou rovinu. Já sama vždy hodně ocením, když mi někdo pošle něco vlastnoručně vytvořeného nebo jen prostě s nějakou osobitou "blbůstkou". Člověk tak ví, že do toho ten dotyčný vložil kousek sebe a to fakt cením.



Docela dlouho jsem přemýšlela, jaká přáníčka letos vytvoříme. Jedna varianta mi nějak ztroskotala na materiálu, a tak jsme se inspirovali jinde...Použili jsme takovou profláknutou variantu přáníček, ale i tak se mi líbí. Jsou z pomalovaných těstovin. Těstoviny ve tvaru mašliček, ze kterých to vypadá zdaleka nejlépe, jsme doma neměli , protože nám nechutnají, tak jsem použila tyto. I tak to celkem jde... Dozdobeno červenou sametovou mašlí. Blahopřání jsme napsali pastelkami....

Máte už přání poslaná? A jaká přání posíláte? 

1 komentář:

  1. Koukám, že ta varianta je tak profláknutá, že ji vidím poprvé v životě a nestačím se divit. Vypadá to naprosto super! Možná zkusím příští rok, děkuju za tip :) Já letos bohužel nevyráběla, jelikož nestíhám, ale koupila jsem moc pěkná přání u Charity na adventních trzích.

    OdpovědětVymazat