pondělí 29. července 2024

Malý princ na Kladně

 


Ano, je to tak. I u nás na Kladně, konkrétně v Galerii Kladenského zámku, máme onu úžasnou interaktivní výstavu Malého prince od Elišky Podzimkové. Já na ní chtěla jít v Praze, ale to mi jaksi nevyšlo, takže jsem si to všechno vychutnala až zde.

Výstava se tu koná u příležitosti 80tého výročí úmrtí autora Antoina de Saint-Exupéryho, který zmizel přesně před 80 lety.

V prostorech galerie se přenesete do tajemného potemnělého lesa se skutečnými stromy a stíny. Pomocí tabletu nebo aplikace, kterou si stáhnete do mobilu pak rozpohybujete ony úžasné Eliščiny obrázky. A protože je to výstava interaktivní, děti se tam vyřádí. A to jak sportovně, tak samozřejmě i kreativně. Je to velká krása. My měli to štěstí, že jsme ji měli celou sami pro sebe (byli jsme hodinu před zavíračkou)! Co víc si může člověk přát....

Výstava trvá až do září, takže neváhejte. Za naši rodinu doporučujeme!






 


1 komentář:

  1. Před lety jsem ji viděla v Praze. Byla jsem z ní nadšená a koupila jsem si domů i knížku. S Lolou si jí neustále díky aplikaci užíváme.
    Hezké léto přeji. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat