sobota 7. dubna 2012

Velikonoce u nás

Letošní Velikonoce se u nás nesou v duchu mého náhlého "ochoření" :(, takže to u nás vypadá jak při výbuchu bomby. Až konečně dnes jsem schopná aspoň sedět v posteli, a tak na poslední chvíli tvořím příspěvek o tom, jaké jsou letos Velikonoce u nás. 
Vždy byly tradiční - hodně barev, kuřátka, zajíčci, mašličky a tak. 
Letos jsem si ale řekla, že je udělám úplně jinak a úplně jednoduše. Ono jsem taky na nic víc zatím neměla sílu , že ?:)
No, a dopadlo to nějak takhle.




Srdíčko mám od mamky - ale přijde mi to jako super nápad. Jooo, co ty paní učitelky ve školkách nevymyslí :)
Obaly od vajec mi připadají jako super dekorace...

Jak prosté a jak krásné...

 Chtěla jsem si ještě natrhat mojí milovanou japonskou třešeň, ale jak jsem náhle ulehla s nemocí, tak jsem to nestihla. Tak mám aspoň naši jabloň :)
Dnes večer, nebo spíš až zítra (to už snad budu chodící) ještě udělám vajíčka, nádivku a možná i mazanec a bude. Kam já to zase loni uklidila ty voskové pastelky? Ještě se ozvu....

Žádné komentáře:

Okomentovat