středa 8. srpna 2012

Artotéka aneb půjčovna obrazů

Při nedávném sledování zpráv mě velmi zaujala a překvapila informace, že existují tzv. artotéky, což jsou půjčovny obrazů!
Osobně si nedovedu představit, že bych si půjčila obraz.
Obrazů doma máme docela dost, ale všechny jsou naše :)
Přemýšlela jsem, kteří lidé si tam ty obrazy půjčují. Napadly mě jedině firmy na různé spec. večírky, eventy a nebo lidé, kteří mají doma často návštěvy a chtějí mít svůj domov pořád nějak ozvláštněný, a tak jim zajímavý obraz určitě poslouží.
I ceny jsou dost přijatelné - domácí půjčovné vychází i na 120Kč/ obraz/měsíc.
Co vy? Půjčili byste si někdy obraz nebo si je spíš kupujete a máte je tak navždy ?


all from http://artoteka.eu/

4 komentáře:

  1. Tak o tom jsem také ještě nikdy neslyšel a-zajímavé!Já osobně bych tedy si obraz také nepůjčila,raději si ho koupím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokážu si představit, že bych si obraz půjčila. Zvlášť nějaký extravagantní o kterém dopředu vím, že je tak zvláštní, že mě začne po nějaké době překážet, nebo se mi okouká.
    Myslím, ze je to zajímavý podnikatelský záměr.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný den Peti, zajímavé... Co se týče mě, vytvářím si ke všemu osobní vztah..., i k obrazům, takže já bych si jej určitě nepůjčila. Musí mě chytit za srdce, abych si jej pověsila.. , a to by pak nešlo se s ním zase loučit ..

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký den, klidně bych si půjčila nějaký obraz. Ráda obměňuji interiery a na chvíli, proč ne :) Monika

    OdpovědětVymazat