čtvrtek 23. května 2013

Tašky a kabely

Další "uklízecí report". Tentokrát řeším nové místo pro mé kabelky a tašky.
Opět je potřebuju někam líp uklidit, abych měla kam dát kočár. Zatím mi visí na dvou obrovských hácích (+ pár dalších maličkých je jich v poličce, ale ty jsou skladné, takže to je ok) v takovém našem "odkládacím kutlochu" , do kterého plánuji odkládat kočár. A tak přemýšlím kam s nimi. 
Manžel měl samozřejmě nápad, abych své drahocenné kabelky dala do nějaké krabice na půdu - chápete to? Na půdu, kam se leze jen párkrát do roka, protože tam nejsou pořádné schody a půda je opravdu půdoidní - no zkrátka taková ta půda 100 let starého domu, kde máme uloženy věci ze zahrady a věci, které možná jednou budeme potřebovat apod.
Nevím, jak to máte s kabelkami vy, ale já je můžu rozdělit zhruba do 4 kategorií: 1. ty, které nosím docela často, 2. ty které nosím občas , 3. ty, které nosím max. 2x do roka, 4. ty, které si jednou možná ještě vezmu (tj. staré kabelky, které je mi líto vyhodit, protože se mi ještě jednou můžou hodit). 
Navíc nejsem žádná minimalistka, takže mám víceméně jen samé velké kabely, a tím pádem mi zabírají dóóóst místa. Nosím v nich totiž miliony věcí a jsem jejich velkým zastáncem. Vejde se mi tam i menší nákup a nemusím tak vytahovat extra tašku.
Ano, svého času jsem byla trochu nakupovací maniak na kabelky a kupovala jsem si i ty, u kterých jsem už předem věděla, že je asi moc nosit nebudu, ale i přesto jsem je koupila - spíš jen z důvodu, abych neměla jen samé černé a hnědé kusy.
Kabelky kupuju většinou v H&M nebo Reserved, tzn. ne žádné mega drahé kusy, protože vím, že je nebudu nosit každý den, ale pořád to tak nějak střídám....resp. se snažím. Teď jsem jich koupila i pár na Aukru nebo Votočvohozu, ale teď budu mít pár let utrum, vzhledem k tomu, že budu na mateřský:( 
A co vy - jak to máte s kabelkami ? Máte raději 2-3 opravdu drahé kusy a nebo kupujete taky ty levnější, ale o to víc jich máte?

 No a tuhle nosím aktuálně...

1 komentář:

  1. Musím priznať, že máš úžasnú zbierku tašiek. Ja by som mala každé ráno problém s výberom, preto mám k dispozícii len jednu a to klasika - hnedý odtieň. Pekný deň Lenka

    OdpovědětVymazat