čtvrtek 4. července 2013

Od mého muže

...tedy manžela...jsem dostala tenhle překrásný dárek za narození syna.
Za normálních okolností bych ani nevěděla, že se za narození dětí žena nějak obdarovává, ale vzhledem k aktuálnímu "baby boomu" kolem mě, mi to tak nějak přišlo vhod:))) Nové hodinky jsem totiž potřebovala (i když mám několikatery, ale všechny už strašně staré a vzhledem k tomu, že jsem asi 3 nebo 4 roky hodinky (a i prsteny) ze zdrav. důvodů nenosila, je na čase si pořídit nové).
I když nenosím zlato, nakonec jsme vybrali tento typ hodinek. Máme totiž zlaté snubní prstýnky - i když jsme se s naší rodinnou zlatnicí dohodli, že chceme prsteny z bílého zlata, nakonec přinesla "žluté", že jí to nějak nevyšlo a že "žluté" zlato je stejně zdravější a lepší. No a tak nosím vedle všech svých stříbrných nebo bíle zlatých věcí žlutý snubní prsten, ehm:)
A vzhledem k tomu, že mám jen pár "zlatavé" bižuterie, kterou nosím opravdu jen výjimečně, zvolila jsem nakonec tyhle hodinky - ať se mi k tomu prstenu aspoň ještě něco hodí.
Mimochodem - z dárků to nebylo jediné. Už v porodnici jsme všechny matky dostaly 2 speciální balíčky pro miminka, ve kterých tedy bylo samozřejmě spousta reklamních věcí všech mimi producentů (dudlíky, lahve, časáky, bryndáky, mastičky, krémy, olejíčky aj.), ale mě to strašně překvapilo a potěšilo. Dudlík nebo lahvička navíc se vždycky hodí, že ?

3 komentáře:

  1. Gratuluji k miminku...Moc pěkné hodinky, též jsem závislá na hodinkách. L.

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě i dětátku přeji hrozně moc zdravíčka a lásky a dárek je moc krásný:-)

    OdpovědětVymazat