sobota 21. prosince 2013

Dárky

Vše zabaleno a připraveno. Ježíšek může přiletět:) 
Balila jsem do potištěného papíru a jmenovky jsem jen vystřihala z papíru a popsala stříbrným fixem. Větvičku k tomu a je hotovo. 
Všimla jsem si, že skoro každý balí do hnědého voskovaného papíru, a tak jsem to chtěla mít trochu jinak a taky v barvách stromečku a celé vánoční dekorace.
Dětské dárky jsou ale samozřejmě v krásných barevných dětských papírech. To by ani jinak nešlo:)
Vždycky se u toho balení tak krásně zrelaxuju a naladím na vánoční notu. Nádhera...
Už máte také zabaleny všechny dárky ? A do jakých barev jste balili?
  

3 komentáře:

  1. Petro já jsem teď dobalila poslední dárečky a Ježíšek může přijít:)) Já balila do klasického vánočního papíru- červeno bílý, a poté jen do bílého. Vždy balím s velkou radostí)) Krásný adventní víkend Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásne zabalené darčeky...

    OdpovědětVymazat
  3. Petro, krásné Vánoce ♥ Dárky jsou výstavně zabalené...

    OdpovědětVymazat