čtvrtek 6. února 2014

Jakou máte knihovnu?

Musím se přiznat, že vždycky, když jsem u někoho na návštěvě a hostitel odejde dělat kafe, okamžitě šmíruju jejich knihovnu. A to klidně i okatě, tj. před hostitelem. Knihy totiž o člověku strašně moc prozradí. Taky mě vždycky zajímá, jak má ten dotyčný knihovnu členěnou.
Já sama nejsem žádný knihomol, ale knihovny mě nějak zvláštně přitahují. 
Líbí se mi, když to není jen knihovna, ale prostor slouží i pro vystavení fotografií, váz a jiných zajímavých věcí. 
A jakou máte doma knihovnu vy? A šmírujete taky na návštěvách?
 

 
Ještě jedna např. jako dětská knihovna.

A nakonec pár nápadů na DIY knihovny.

 

5 komentářů:

  1. Ty štafle na závěr jsou boží. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je na dlouhé téma:)) Mám hromady knih, ale bohužel nedostatek místa. A vzdát se jich rozhodně nechci. Opravdu řeším každý nevyužitý prostor. Jednou bych určitě chtěla nějakou malou domácí knihovnu nejlépe vyčleněný jeden pokoj! Dříve jsem knihy měla v komodě a něco v podkroví. Z důvodu místa mám všechny knihy nyní v podkroví, kde je na to prostor, ale příkladem dnes jsem hledala jednu knihu a v lavině knih jsem už propadala myšlenkám, že ji nenajdu. Budu to muset ještě promyslet, protože některé mám na policích, některé v koších a některé i v krabici. Hezký den přeji:)) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, koukam, ze ty jsi asi pekny knihomol:) No a mit doma knihovnu jako samostatny pokoj....jeee, to by bylo. Verim, ze tobe se to jednou povede...

      Vymazat
  3. Mne se libi ty bedynky a i ty parohy nad tim, skvele! Jinak ja jsem taky hroznej knihomol a jenom kucharek mam asi 30. Fakt, sbiram je uz 10 let. Taky jsem na to pri staveni domu myslela a my mame knihovnu misto zabradli. Dve patra nahoru. Super vec:-)!
    http://blog.kafeadort.cz

    OdpovědětVymazat