pátek 25. dubna 2014

Hurá do hajan...

zdroj

...aneb TAG "V peřinách".

Od Lucky se ke mně dostala tahle vypečená záležitost.
Na úvod musím poznamenat, že tyhle řetězové akce z duše nenávidím, ale protože jsem týmový hráč, nebudu trhat partu, že?:))

Takže jdeme na to:
Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?
Bez naděje, že se vyspím alespoň 4 hodiny v kuse a jednou třeba i celou noc.
Kolem jedné ráno se v mých peřinách už tak poslední měsíc pravidelně vyskytuje (a třeba hodinu s přestávkami vřeští a nebo si vesele hraje) taky náš 10,5 měsíční ďáblík. I když jsem velmi proti společnému spaní dětí s rodiči, v rámci zachování zdravé mysli a fungování druhý den, to praktikuji a věřím, že ho to brzy přejde ( někdy ho totiž ještě stačím přenést do postýlky, když neusnu dřív než on:))
A když se "zadaří", tak taky bez svého extra chrápajícího manžela, protože ten jinak chodí, naštěstí, spát tak o 3-4 hodiny později. Všem, kdo máte nechrápající spolunocležníky, upřímně závidím.

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo? 
V zimě hodně volné flanelové pánské pyžamo (které jde dobře svlékat, samozřejmě;)) a ponožky (holt studenej polokamennej barák) a v létě v lehké košilce nebo bez:)

Kniha?
Poslední rok ne. Jsem totiž ráda za každou minutu spánku navíc (a to nejsem žádný spáč). Jinak, pokud s knihou, přečtu max. 1 stránku a jsem hned tuhá, takže kniha do postele je pro mě geniální uspávací prostředek.

Kosmetické rituály? 
Za každé situace odlíčení (rozuměj smytí obličeje vodou a jemným mýdlem - odličovací vodičky nepraktikuji, protože mé "jemné mladé" obličejové pleti nedělají dobře ) a vyčištění zubů. Jo a taky sprcha. Žádné mazání a podobné věci. Kůže zatím drží pohromadě, tzn. nešupinkuje, nepupínkuje. V kosmetice a podobných záležitostech jsem trochu chlap:)

Sklenička něčeho dobrého před spaním? 
Čaj. Ať už před spaním nebo celý den. Bez čaje se neobejdu. Piju ho na litry nebo spíš na konve.
zdroj
Chrápu?
Jen když mám rýmu a nebo jsem po nějakém alkoholickém dýchánku:)

Snídaně do postele? 
Maximálně čaj. Nesnáším drobky v posteli. A protože drobim, tak ne.

No a vzhledem k tomu, že se tahle řetězová záležitost musí předat dál, předávám:

Miliónové mámě, protože se těším, jak se u její peřinové zpovědi skvěle pobavím
Zuzce ze Susies House, protože mě zajímá jak se usíná na statku a s jakýma zvířatama (kromě manžela) chodí spát:)
Paule z blogu Život není černobílý, protože té jsou dotazníky, manuálky a podobné záležitosti vlastní (soudě dle příspěvků) a ráda si přečtu o jejích peřinových rituálech

Věřím, že mě nebudou brzo svrbět uši, jak na mě za tuhle nominaci nadáváte:)

Howgh Petra

1 komentář:

  1. Ahoj Peti napsala jsi to na jedničku a s ohromným vtipem:)) Hezký víkend, Lucka

    OdpovědětVymazat