pondělí 2. června 2014

Capi, ťapi

Tak jsem našemu Bobanovi také koupila ty "slavné" kožené capáčky. Bobík ještě sám nechodí, ale intenzivně obchází nábytek, posouvá židle po celém baráku, zkrátka je poslední dobou skoro pořád na nohou. 
Nejdříve jsem koupila "obyčejné" boty Pegresy, když by Bob náhodou ťapal trochu venku a taky aby ho nezábly nohy doma na chladné podlaze, resp. nejezdil jen v ponožkách, když jedeme mezi lidi:)
Jenže pak jsem zjistila, že jsou opravdu docela tvrdé, na domácí nošení absolutně nepoužitelné, protože pohled na zkroucenou nohu při sezení dítěte na zemi je dost odstrašující. A taky to čtvrthodinové "ubrečené" nazouvání mě trochu odradilo.
Takže, jakmile se venku ochladilo, tudíž i u nás doma na podlaze bylo rázem chladněji, vygůglila jsem ty nej značky a zakoupila Dadoosky.
Vzhledem k tomu, že jsem capáčky nikde v obchodě nezkoušela a dala jsem jen na recenze kamarádek, blogerek a maminek z všemožných diskuzí na mimi webech, koupila jsem tu "základní" bezobrázkovou verzi, aby mi kdyžtak nebylo líto peněz, kdyby Bobanovi nevyhovovaly. Ale ony vyhovovaly a všichni jsme spokojení. U nazouvání se Bobík směje, capáčky perfektně sedí a Bobíkovi není zima na nohy. Navíc v nich může chodit i venku po trávě.
Při výběru jsem se rozhodovala mezi Liliputi, které si pochvalovala např. syroovkaNolenkami a právě Dadooskami. Nakonec tedy zvítězil Dadoos a jsem spokojená. O koupi mě přesvědčila recenze mých dvou kamarádek, také třívrstvá podrážka capáčků, která obsahuje bambusové vlákno, které zamezuje pocení nožiček, to, že hezky obepínají kotníček a jsou celkově vyšší, a že guma je vzadu hezky obšitá, tzn. nehrozí, že by škrábala do nožiček. Navíc se jedná o českého výrobce. Ráda podporuju českou výrobu.
Designově možná nejsou úplně ty nejkrásnější, ale zrovna v případě "bot" upřednostním raději funkčnost než design:)


A takhle Bobanovi sluší na houpačce:)

Žádné komentáře:

Okomentovat