neděle 16. listopadu 2014

Tipy na vánoční dárky - DĚTI

Vánoce už na nás koukají ze všech stran, a tak je čas řešit dárky. Já je mám už skoro všechny nakoupené, a tak si dovolím pár tipů na dárky pro nejmenší, aneb co dětem ve věku 1,5 - 2 roky.

DĚTSKÝ STAN/ TEEPEE
Taky se vaše dítě tak rádo schovává do dveří skříněk, pod věšák nebo jen tak někam do rohu? U nás momentálně vede bunkr na gauči nebo v postýlce, který vytváříme z polštářků a deky:)
K Vánocům tedy určitě pořídím buď nějaké krásné teepee a nebo stan. 
 
MOTORKA/ KOLO
Už jste viděli tahle designová odstrkovadla/kola? Motorku a autíčko už doma sice máme, ale příští rok na jaře nebo v létě už bude Boban větší, takže bude čas na něco lepšího. Tahle jsou dokonalá!
 


MOTORICKÉ HRAČKY/HLAVOLAMY
Doma už mám tyhle hlavolamky. Jsem zvědavá, jak dlouho budou Bobana zajímat, ale na několika baby blozích jsem se dočetla, že si s nimi děti hrají třeba ještě ve 4 letech, tak doufám.



POKLADNA a nebo celý OBCHOD
Obchod je pro rok a půl staré dítě ještě moc, ale kasu, tu už doma máme  - i s příslušenstvím. To ale vyndám až mnohem později, protože je mi jasné, že papírové peníze a drobnosti by moc dlouho nevydržely a spousta by jich skončila v koši nebo kdo ví kde… Pokladna je ale suprová – plně funkční, se skenerem, mikrofonem, vysouvacím šuplíčkem.
 

MAGNETICKÉ RYBIČKY
Také jsem je viděla u někoho na blogu a hned jsem je musela mít. Pokud si s nimi nevyhraje náš Boban, tak já určitě jo:) Vyrobit si je klidně můžete i sami doma.

KNIHY
Např. knihu "THE GAME IN THE DARK" a nebo další krásné knížky od Herve Tullet, které tak krásně recenzovala Madame Coquetta tady.

PASTELKY DO VODY
Jsou vaše děti malí vodníčkové? Pokud ano, zkuste jim koupit pastelky do vany, které jdou velmi dobře smývat.

PLASTOVÁ ZVÍŘÁTKA
...do každé rodiny. Pokud je doma ještě nemáte, musíte je mít. Výborná hračka a naučná věc zároveň. V každé domácnosti jsou v podstatě nutností:) Já už umím napodobovat celou zoologickou:))

all images via Pinterest 
A jak jste na tom s nakupováním vánočních dárků vy? Už je máte nebo to řešíte až těsně před Vánoci?

1 komentář:

  1. Ty ryby jsou výborné a pastelky do vody se mi taky moc líbí, jen aby šly opravdu dobře umývat :-)

    OdpovědětVymazat