čtvrtek 3. listopadu 2016

Blogotip / Instatip # 5: Bogati

Rubriku "blogotip" u mě na blogu již znáte. Prezentuji tam pro mě třeba nové a hlavně velmi zajímavé blogy, které tvoří ještě zajímavější osoby. Ne všichni šikovní lidé však svou tvorbu prezentují na blogu, ale využívají k tomu třeba jen instagram. A proto jsem k této rubrice přidala za lomítko i "instatip". Chci vám totiž představit extra šikovnou Zuzku, která tvoří naprosto úchvatné věci. 
Znáte techniku macramé ? Jde o starou techniku vázání uzlů, pojmenovanou po jednom typu arabských koberců, resp. uvázání jeho třásní. V Čechách je tato technika známá spíš jako drhání, které bylo hodně populární v sedmdesátých a osmdesátých letech.  Sama jsem měla dětský drhací stroj a pár věcí z něj také vzešlo. Drhání je teď opět v kurzu a díla, která z něj někteří dokážou vyrobit, jsou dokonalá.
Třeba jako ta, které tvoří Zuzka z instaúčtu @subogatiliving .  Ten jsem objevila teprve nedávno a z její práce jsem naprosto unešená. Zuzka však jen nedrhá, ale vytváří další úžasné věci, třeba hračky pro děti. Jen se sami podívejte na její účet. Výrobky je možné zakoupit ZDE.







4 komentáře:

  1. Tyjo, drhané ozdoby se mi nikdy moc nelíbily - ale udělat z nich polštář? To je povedené...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mně se, jako malé, drhání taky moc nelíbilo, ale člověk stárne a hlavně, tyhle skvosty, ty se musí líbit snad každému. Hezký víkend.

      Vymazat
  2. Ja som chodila ako decko s výrobkami na výstavy, vedela som veľa vzorov, toto je nádhera, má adresu e-shopu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš:) Jinak výrobky jsou možné nově zakoupit zde, jak jsem zjistila: https://www.fler.cz/macrame-living . Doplnnila jsem to i do textu.

      Vymazat