neděle 21. května 2017

Lemarket jaro 2017


V pátek jsem měla možnost, jít se podívat na Opening party jarního Lemarketu v Galerii Mánes. A to díky volňásku od Hojdavaku, který na akci vystavoval a hlavně stejně jako na Mini představoval svoji novinku houpadla pro dospělé Hojdavak Maxi. Děkuji pěkně. 
Na večer jsem se těšila, zvlášť, když se jedná o designové lahůdky v tak pěkné lokaci, jako je Galerie Mánes. Společenských akcí nemám možnost moc navštívit. Babičky na hlídání jsou pracující a daleko a s dětmi si to většinou neužije ani jeden z nás. 
Ale teď už k samotnému Lemarketu. Horní expozice (či stánky, chcete-li) jsme s kamarádkou obešly ještě před vlahým uvítáním pořadatelů a pak už nás provázelo krásné hudební vystoupení. Jméno slečny jsem nezaznamenala, ale duo otec & syn, alias frontman Please The Trees a syn byli skvělí. 
A kteří z vystavovatelů mě zaujali nejvíc? Tak třeba krásné ilustrace od dua HUHŮ i jejich fashion kousky nebo mýdlový projekt od SOAP., jehož majitelka představila i nádherné yogabags.  Moc hezké byly i kožené tašky, psaníčka aj. od Veroniky Cerhové - Leather design. Tolik aktuální betonové šperky s minerály představily holky z FAKTICKY. Pokud neznáte projekt Skleněná zahrada z Nového Boru (Giardino di vetro), koukněte se zde. Květerie tam má stánek plný květin a květinových doplňků. Nádhera.  Úžasné dětské oblečení najdete u Elí Belí. Já si zamilovala brože "mycelium" od Lenky Záhorkové. Představila se i známá značka s batožinou CLASP´PIN. Také by se mi hodila volná košile/tunika od Wole Wo. Na další vystavovatele se můžete podívat níže ve fotogalerii.
Mnoho vystavovatelů však ve spodní části chybělo, což mě mrzelo. Určitě jsem tak přišla o spoustu designových lahůdek. Trochu mi vadila i absence, třeba i minimálního, občerstvení. Byl jen welcome drink a venku pak slovenští Herbert sirupy (mimochodem výborný) a Lelí´s cupakes. A my zrovna měly chuť na něco slaného.... Asi jsem náročná, ale když už Opening party, tak já ráda se vším všudy...
Co mě ale mrzí mnohem víc, je to, že jsem nenavštívila také Lemarket Speciál, kde se představují lokální startupy v OPERO. Tak snad příště...


SKLENĚNÁ ZAHRADA (Giardino di vetro)


ADÉLA PEČLOVÁ
SOAP.







KVĚTERIE




HUHŮ

VERONIKA CERHOVA

FAKTICKY


KATEŘINA PĚKNÁ - porcelánové šperky


LENKA ZÁHORKOVÁ

CLASP´PIN
holky z HOJDAVAKu a jejich novinka Hojdavak maxi (vpravo)
byli výborní (syn herečky Krobotové a frontmana Please The Trees se evidentně skvěle potatil)



nádherná všudypřítomná květinová výzdoba jarního Lemarketu

6 komentářů:

  1. Tie šperky by som brala všetky odtiene...ale vlastne všetko bolo ako šperk!
    A ešte aj vidím syna a muža obľúbenej L.K.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano...krásné kousky. Jen mít k tomu nafukovací peněženku😃

      Vymazat
    2. A ke klukům... Dohledej si záznam vystoupení. Ja mám kousicek na IG. Byli super a i Lenka je tam hlasitě podporovala!

      Vymazat
  2. Jedno velke aaaach. Skoda ze jsem tam nebyla. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JoJo. Já musím příště v sobotu nebo neděli, abych tam zastihla všechny prodejce. A taky to Opero, pokud bude i za rok.

      Vymazat
  3. Krása, krása! Nám tentokrát LeMarket bohužiaľ nevyšiel, ale inak sme jeho pravidelnými návštevníkmi a vždy podľahneme niektorému z vystavovateľov (resp. ich produktov) a neodchádzame domov naprázdno :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat