pondělí 5. června 2017

Tip na výlet: Kladenské dvorky 2017


O víkendu jsem, stejně jako (skoro) každý rok, navštívila Kladenské dvorky. Letos 35. ročník ! Moc mě mrzí, že o téhle akci spousta lidí neví a nikdy o ní ani neslyšelo. Přitom je to každý rok takový zážitek. O tom, jak vlastně Dvorky vznikly, se můžete dočíst zde. Já jen dodám, že se jedná o výstavu různých druhů uměleckých děl pod širým nebem, a to na dvorcích a zahradách kladenské čtvrti Podprůhon (bývalá hutnická čtvrť).  Kromě toho se tam na některých Dvorcích konají různé happeningy, hudební vystoupení, autorská čtení, povídání, aktivity pro děti a kdo ví, co ještě. Spousta majitelů dvorků připravuje pro návštěvníky pohoštění či posezení. Každý návštěvník pak sbírá razítka z každého dvorku a má pak hezkou vzpomínku (nebo tu svoji kartu s razítky může dát do slosování). Pro děti je sbírání razítek obzvlášť adrenalin:) Navíc se na akci můžete setkat se samotnými autory jednotlivých děl. O to je pak zážitek intenzivnější. 
Já už o Dvorcích na blogu jednou psala, tady, ale vzhledem k tomu, že jsem zase potkala spoustu lidí, o kterých jsem si myslela, že by je mohli zná, a nic, rozhodla jsem se udělat osvětu ještě jednou:) A za rok ji udělám klidně znovu. Návštěva Dvorků totiž stojí za to. Je to dvoudenní akce, v průběhu celého dne jsou pak na hřišti Bukovka koncerty, takže člověk může své putování mezi Dvorky, zakončit "tanečkem":)
Letos jsem fotila jen na mobil, protože jsem původně měla v plánu dát jen pár fotek na instagram. Tady jsou:




 





Ale aby jich nebylo tak málo, vypůjčila jsem si nějaké i z  FB Kladenských dvorků (autoři fotek: Dominik Lipner, Petr Hroník). A vy si hned tuhle fb stránku dejte do oblíbených, ať se příští rok nezapomenete přijet podívat. Za ten výlet to opravdu stojí! 























5 komentářů:

  1. V Čechách skoro v každom meste máte nejaké akcie, u nás je takýchto výstav, predajných galérií (neviem ako to nazvať správne)pomenej. Tak trochu závidím.... Pekný deň prajem. Zita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak. Az se v tom občas ztrácím, ale jsem ráda😊

      Vymazat
  2. Mňa vždy tieto trpezlivé osôbky s výrobkami dojímajú, pekne usporiadané:-)

    OdpovědětVymazat