pondělí 4. září 2017

Ve školce


Je to tady!!!
Mně skončila víc jak čtyřletá dovolená a naši kluci byli dnes poprvé ve školce. Tedy poprvé.... Bobík už chodil vloni na dopoledne, Bruník šel dnes poprvé. Bruňa se do školky těšil, Bobík už méně. Je to můj velký "mamánek" (myšleno jen v dobrém). Včera večer však, když jsme si probírali školkovou výbavu a ukazovali si, co všchno v rybičkách kluci budou mít a co na co je, se najednou začal i Bobík těšit, tak jsem jásala.
Dnešek proběhl relativně v pohodě, ale to tam kluci byli jen dvě hodiny a když jsme s velkým Bobem odešli, pár slziček prý proběhlo. Jsem zvědavá na další dny. Věřím jim:)
Nejradši bych kluky měla ještě oba doma, na druhou stranu, hypotéka se neptá, bohužel:( Zároveň vím, že ve školce oba během toho roku udělají velký pokrok. Pevně věřím, že z nich budou velcí parťáci jako doma a navzájem se podpoří, kdyby se jednomu z nich začalo stýskat a že zvykací období bude probíhat v pohodě.
Já mám docela hezkou pracovní dobu, takže kluci ve školce nebudou zůstávat do konce provozní doby. Za to jsem ráda nejvíc, že odpoledne budeme z velké části trávit zase spolu.



Do školky šli kluci s našimi DIY pytlíky ve tvaru rybiček. Už vloni je měl Bobík bezkonkurenčně největší sáček ve školce. A měl ho tedy pořád narvaný. Nepřišlo mi, že by tam toho měl nějak moc. Tak nevím.
Naši kluci nechodí do školky s batůžkem, protože máme školku ve vedlejší vsi a vozíme je autem, takže špinavé věci beru do auta a nezatěžuji se batůžkem. Stejně tak jezdíme do školky už v "teplákách", tedy školkovém oblečení. V šatně pak odpadá převlékání. To je pro mě a myslím, že i pro kluky, mnohem pohodlnější.
Jak jste dnes s dětmi vykročili vy?





3 komentáře:

  1. At se klukům ve školce líbí a slziček je co nejméně:)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásní kluci, Peťo! :-) Věřím, že se jim ve školce brzy zalíbí, slzičky už nebudou a oni se budou těšit na své školkové kamarády! :-)

    OdpovědětVymazat