úterý 17. října 2017

Tip na dárek: Tanková bitva


Měla jsem je pro kluky v plánu už v létě, kdy spolu každý rok slaví narozeniny a svátek. Dojde na ně ale až na Vánoce. Na tanky, tedy na tankovou bitvu.
Dva tanky na dálkové ovládání, díky němuž startují, jezdí, točí se a střílejí.
Oba kluky tanky baví. Víc tedy staršího Bobíka. Jeden čas je hrál s tátou na "kompu"" a byl z nich úplně očarovaný. Myslím, že až tyhle dva kousky uvidí, bude nadšený. A asi nejen on. Už jen, když jsem je vybalovala, abych je mohla nafotit, nemohla jsem to udělat sama, ale musel manžel, abych je nezničila a mohl si je osahat jako první. Když jsme pak natáčeli krátké video (viz. níže), to už byl ve svém živlu a nemohl se dočkat, až mi ukáže, jak startují. 


Jedná se o plastové tanky s anténou, které se ovládají pomocí dálkového ovládání. Celé balení vypadá takto.





Tanky jsou velké víc jak 20 cm a fungují každý na jiné frekvenci. Střílení provází zvukové a světelné efekty. Dosah mezi tanky může být až 12 metrů!






K nabití stačí jen pár minut. A takhle jim to šlape...




Pokud máte doma také tankové nadšence, neváhejte. Tanky se dají koupit i samostatně. Na www.prodeti.cz, konkrétně tady

4 komentáře:

  1. Prava klucici zabava:-). Nas syn si vice vyhraje s vojackama, par plastovych figurek a kolik to udela radosti:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takove jsem pred lety kupovala manzelovi. On miluje vsechny technicke veci. No ale samotnyho ho to nebavi, tak treba az dcera povyroste :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, tak to je dobré. Tak to úplně volá po kloučkovi, aby si měl manžel s kým hrát 😉😉😉

      Vymazat