pondělí 12. března 2018

Zase tvořím


Konečně je mi lépe. Po třech týdnech chřipky a kašle. Teda spíš toho kašle. Už asi třetím rokem ho mám vždy takhle koncem února...každý rok ve stejnou dobu... Ach jo. Když byl kašel v nejhorší formě, doktor (moje MUDr. byla taky nemocná) mi řekl, že na průduškách to ještě nemám a ať si prostě v lékárně koupím něco na odkašlávání. Při dotazu, co že by tak mohlo být nejlepší, že už týden to tak léčím, mi řekl, že "oni už vám určitě poradí"..."hmm, dík, to přesně jsem nechtěla slyšet, když mám doma dvě nemocné děti, které to chytly ode mě"... A tak po dalších dvou týdnech jsem si tam dojela znovu. To už tam byla moje doktorka a ty antibiotika mi holt dala. A mě je po třech dnech konečně "dobře". Pořád jsem teda taková unavenější, ale to přičítám i  té jarní únavě. 


Ale i tak jsem, i když mi nebylo nejlíp, nemohla jen tak nečinně ležet a tvořila jsem. Děti si totiž vzali naši (mamka měla jarní prázdniny, takže se nade mnou slitovala, ať se konečně vyležím). Tak jsem uklidila celý byt - během třech dní teda, protože to prostě na jeden zátah zdravotně nešlo, vyprala, vyžehlila a umotala dvě velká macramé. No a k tomu samozřejmě chodila do práce, protože potom, co jsem tam nebyla měsíc, kdy jsem byla s Bobíkem v lázních a pak dalších čtrnáct dní, co jsme byli s dětma nemocní, opět ne, to jinak nešlo. Naštěstí to mám z domova asi 5 minut a stačilo tam být v podstatě jen dopoledne (halellujah). No a byl pátek večer a v sobotu ráno jel Bob pro děti... Takže odpočinek vlastně nula. Ba ne, už jen to, že jsme v manželské posteli spali opravdu jen dva, to bylo k nezaplacení. Hned v sobotu jsem se už zase nevyspala:)) V průběhu noci se k nám postupně přestěhovali oba....
Konečně ale snad budu mít energii tvořit něco dalšího. Mám rozdělané další dva druhy produktů, ale dosud jsem neměla energii je dotáhnout, tak snad teď. 
Jo a taky mám nový květinový koutek. Bob mi odmontoval vršek starého šicího stroje (byl krásný, "zlatě" tepaný, ale nebyl zaklapovací, takže spíš jen jako solitér, na což teď nemáme místo, takže dopadl takhle) a udělala jsem si z něj odkládací stolek pro květiny. Tchyně mi v rámci stěhování věnovala ten úžasný měděný uhlák a ten mi k torzu šicího stroje sedí krásně, co říkáte?
Co vy a vaše energie takhle na jaře?



7 komentářů:

  1. taky už 10 dnů bojuju - manžel donesl domů nechtěný dáreček-rýma kašel a předal dál . Jenže já ve čtvrtek jdu na operaci, na kterou čekám od listopadu, takže fakt musím být fit. Dostala jsem Acetylcystein na kašel-rozpustné tablety, tak doufám, že to zabere. Držte mi prosím palec. Přeji brzké "volné dýchání" jarního povětří.Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olí, moc moc držím palce, ať to zabere a jste do operace fit. A hlavně teda pak po operaci. Posílám virtuálně energii... Už jí mám:)

      Vymazat
    2. MOC DĚKUJUUUUUUUUUU. BUDU NĚJAKÝ ČAS SKÁKAT O BERLÍCH A JEN DOUFÁM, ŽE TENTOKRÁT SE TO KOLENO KONEČNĚ POVEDE......

      Vymazat
  2. Všetko tak krásne Peti, si neuveriteľná!
    Na mamafeste si vystúpila?
    Ja som si nič nepořídila z doplnkov, teda ani od Teba, ale mám novorekonštruované retro kávové kreslo ako prvý útulný prvok:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ali. Mamafest je ted v sobotu, bude to sranda:)) Jdu k tobě kouknout. Zase jsem ve skluzu se čtením blogů...

      Vymazat
  3. Peto, hlavne zdravi. Ja to mela dost podobne, jako bych cetla svuj prubeh nemoci.
    Ted uz je lip, zatim se jarni unave nepoddavam. Hodne elanu!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marci. I tobě hodně zdraví. Jdu se k tobě pokochat...

      Vymazat