pondělí 28. května 2018

Sobotní škola designu

V sobotu jsem prožila strašně prima dopoledne. Po delší době jsem si svlíkla tepláky a vydala se do Prahy. Byla jsem totiž pozvaná na úžasnej kreativní workshop do interiérové školy designu, přesně do Intermezzo interier design v Ječné. Jsou to nádherné prostory "staré Prahy". Vysoké stropy, parkety, thonetky, spoustu zrcadel, rámů, obrazů, křišťálové lustry, mix starožitného a moderního nábytku a vybavení... No, posuďte sami.






Partnerem celého kreativního dopoledne byla ČMSS a díky tomuto spojení celý workshop vznikl.
Kurz designu byl jeden z mých snů, který jsem si vždy chtěla splnit. Jasně, za dopoledne se toho moc nenaučíte, ale i tak to pro mě bylo hrozně inspirativní a byla to velká výzva. Neměla jsem žádná očekávání. Bylo mi jasné, že se toho za pár hodin moc nenaučíme, a proto jsem se nechala překvapit.
Celý kurz byl pojatý tak, že nám designerka Jana Hradecká (více o ní níže) v krátkosti představila různé styly bydlení, řekla nám něco o barevné škále apod. a pak jsme si všichni vyplnili takový dotazník: jaký styl máme rádi, jaké barvy, materiály, prostředí, charakteristiku nás samotných apod. Materiály jsem si potom mezi sebou proházely a vytvářely takový "mood board" (ono se tomu říká jinak a já samozřejmě zapomněla jak) vč. struktur, materiálů, barev apod. 

materiály, ze kterých jsme vybíraly



No a potom jsme ty naše výtvory prezentovaly a ty, pro které jsme je tvořily, měly zhodnotit, zda jsme se trefily... Fakt mě to bavilo. Sice jsem si tam mezi tím zbytkem holek ve věku 20+ připadala trochu nepatřičně, ale co už. Každopádně jsem fakt byla ráda, že jsem mohla tvořit interiér pro stejně starou (jen dvě jsme tam byly 30+), teda mladou, kolegyni, protože z mého pohledu tam bylo hodně vidět rozdíl vkusu mladých holek a nás, zasloužilých matek:)

měly jsme připravené i krásně nadesignované občerstvení


A tohle byl můj výtvor. Zadáním byl interiér trochu retro (to byl pro mě docela oříšek - já to echt retro moc nemusím), trochu scandi, s přírodními materiály (dřevo, beton, len, vlna, kožešiny). Vzorky materiálů už jsem nevyfotila, škoda. Ale byl tam beton, dřevo masiv, len, hedvábí, rohože, zkrátka samé přírodní materiály.


takový to, když si vezmete dlouhou košili (co jí mám asi pět let ve skříni a konečně je to zase trendy), abyste zakryli špeky a ona vám je naopak ještě zvýrazní, že vypadáte jak těsně před porodem slona :(((
Nevím, zda znáte Intermezzo interier design školu. Možná vám pomůžu. Jeho zakladatelka a tvář je Jana Hradecká, kterou můžete znát, mimo jiné, jako designerku prostor např. na Prague Design Weeku, z pořadu Bydlet jako... nebo ze Sama doma....
Škola jako taková pořádá jak dlouhodobé, tak krátkodobé kurzy/workshopy designu, ale i letní školu interiér. designu nebo firemní školení.




No a tento týden, co se kreativna, nezůstanu pozadu. To zase budu mít kreativní workshop pro děti na velké akci ke Dni dětí. Už se těším.


Co vy. Byli jste někdy na nějakém kurzu interiérového designu? 

Tento příspěvek je sponzorovaný a vyjadřuje pouze moji osobní zkušenost a názor na danou věc/ produkt/ službu.

Žádné komentáře:

Okomentovat