pátek 13. dubna 2018

V šedých tónech


Jaro je tady. Snad už definitivně!
Chodím teď do práce pěšky. Vždy jsem jezdila autem rovnou od kluků ze školky (vozím je do vedlejší vsi), ale teď ne. Cestou zpátky auto parkuju doma a jdu s ranními slunečními paprsky v zádech. Ať si je pořádně užiju a taky se aspoň trochu hýbu. Přes týden toho totiž jinak moc nenachodím. 
Každý den v práci pracuji s otevřeným oknem, čerstvým jarním vzduchem a sluncem v zádech. To je prostě k nezaplacení. Jediné zvuky, které z venku slyším, jsou sousedovic slepice a občas projíždějící auto. Pro mě, introverta, je to prostě balzám na duši.
I děti jsou už celé odpoledne venku. Pomalu se náš život zase začíná přesouvat na zahradu. Hurááá. Není nad to si dát kafe venku a koukat do dáli na kopec nebo na modrou oblohu nad hlavou...




Taky jsem ale tvořila. To k relaxu a zábavě patří. Koupila jsem šedé šňůry a vyrobila jedno óbr macramé a taky dva masivnější závěsy na květiny. Kouknout na ně můžete tady a tady.  Macramé je fakt obřík, když se za něj schovám i já, no uznejte..
I květiny vypadají v šedých tónech docela hezky. Zvlášť, když se to spojí s nějakým "hangerem" ve stejné barvě....


 



Taky se i ozvala jedna zákaznice. Po roce...Že prý konečně dodělala tu ložnici a že by tedy ráda jednu nástěnnou dekoraci na míru. To jsou ty chvíle, které mě nakopnou dál. 
Od začátku roku bylo totiž takové divné období, jak jsme byli nemocní, bez energie, bez nápadů a tak nějak vůbec bylo všechno špatně. S jarními paprsky snad bude už všechno dobré.
Mějte krásný víkend...

3 komentáře:

  1. Moc krásně jsi tvořila .♥♥♥
    Sluníčko je balzámem jistě pro nás všechny-je ho moc potřeba- i když dnes vše omyje déšť,ale ono zase vyjde.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ten je! A jeho výroba musela být taky óbr makačka.
    Máš krásný shop, který je už pěkně plný, to je radost pohledět.

    OdpovědětVymazat