sobota 21. července 2018

Ze zahrady


Léto moc nemusím. Zvlášť ta vedra. To jsem zavřená doma, protože mi na sluníčku není dobře a dostávám závratě. A taky nesnáším pocení. A odhalování..... No, chápete už, ne? 
Ale co mám na létě opravdu hodně ráda, to jsou dary země, které nám dává naše nebo sousedovic zahrada. Jablka letňáky (těch sežeru klidně deset denně a vlastně bych celé dny mohla jíst jen je), hrušky, švestky, rajčata, okurky, papriky a bylinky, samozřejmě. To pak dělám super rychlý a super zdravý obědy a večeře. Většinou špágy s rajčatama, tuňákem (nebo cuketou), česnekem, zapečené brambory se zeleninou a domácími bylinkami  nebo třeba jako včera cuketo-bramborové placky s karbošema pečenýma v troubě (jinak už je nedělám - nejsou tak mastný a hlavně u toho nemusím stát), dipem a klasiko čeko okurkovým salátem (Bruňa ho miluje). Na placky s karbošema mi dokonce Bobík řekl,"že je to jeho nejolíbnější přírodní jídlo a ať mu ho vařím každý den". Potom, co jsem mu řekla, že ty placky byly s cuketou, kterou by jinak ani neochutnal, se trochu zarazil, ale ve finále si pořád stál za svým:)








A buď brzy ráno  nebo s příchodem večera, kdy na náš dvůr už nedopadá slunce, přichází moje chvíle a já můžu jít pracovat ven. Teď jsem tam naposledy umotala tohle zelené macramé v barvě eucalyptu, tady. A mám tam i jedno horčicové - tu. Pustila jsem do toho mojeho černo-bílo-šedého světa trochu barev.
Co vy a léto ?







2 komentáře:

  1. Tvůj článek mi připomněl, že už dlouho chci vyzkoušet karboše v troubě (ty na pánvi nedělám právě proto, že jsou moc mastné). A taky to, že mne o víkendu na chalupě čeká nejspíš spousta letních jablek (a přemýšlení, jak je zpracuju).
    Hezký den a výhledově doufejme v menší vedra (taky je nesnáším)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, určitě vyzkoušej. Určitě si je zamiluješ👍

      Vymazat