úterý 16. října 2018

Tohle babí léto...

Třicet let starý drak. Bez ocasu. Ale lítal... ( pokračování u fotky níže)

... je fakt nádherný. Nedávno jsem si tu posteskla, že podzim přišel hrozně rychle - ze dne na den a stejně tak, jak mě překvapil příchod, tak mě překvapuje to horké babí léto, které právě vrcholí.
V tričku sice úplně nechodím (už x-krát se mi to nevyplatilo a pořád mám ještě trochu kašel), ale mikina to jistí. 
O víkendu jsme byli u našich a užívali si krásy Jižních Čech. Kluci celé dny jezdili na kolech, pouštěli draka a zkrátka vegetili venku. Šťastní na velké zahradě, kterou doma nemají. A taky velký dům. " Mami, my bysme chtěli taky tak velký dům jako má babička a děda." Akorát ten výlov rybníka Rožumberk jsme nějak nedali. Nechtělo se nám. Rybníků je kolem mého rodiště spousta, ale všechny jsou už buď vylovené nebo se budou lovit v týdnu... Kluci už výlov viděli, ale chtěla jsem, aby si ho užili taky s dědou. Ten by jim k tomu dal jistě "odborný" výklad...
Já jsem si posbírala zase pár větví na moje výtvory, odvezla plnou tašku jablek, dokončila  koše (nabouchala ucha a loga), které mi mamka našila a taky si trochu odpočinula od hlídání kluků. Naši byli happy, že vidí kluky a náležitě si je užili. Zkrátka spokojenost na všech stranách. 
Taky jsem začala na FB sdílet víc fotek. Teda, jen je zveřejňuji jak na instagramu, tak i na FB. To jsem předtím, nevím proč, nedělala a FB byl díky tomu tak trochu mrtvý... 
Jak užíváte tuhle podzimní nádheru vy?

....než se ho jedenkrát dotkl Bruňa a zlomil ho. Tady porada nad zlomeným drakem...

Tahle nádherná ulička. Na blogu ji mám na fotce několikrát. Tady poprvé i s klukama...

Prozkoumávání vypuštěného rybníka. S dědou.
  






Žádné komentáře:

Okomentovat