úterý 5. února 2019

Kolekce PRO DĚTI


Dětský sortiment, tak ten jsem v eshopu ani neplánovala. Upřímně řečeno jsem eshop tvořila jako ventil na rodičovské dovolené, takže proto.Jenže děti rostou, už to nejsou ta miminka a mně se po nich začalo zase trochu stýskat. A možná taky proto, že spousta mých kamarádek jede už "třetí vlnu" dětí a ta miminka jsou teď zase všude kolem mě. No, svět je plný paradoxů:) Známí po mě stejně pořád chtěli nějaká kousátka pro své děti nebo jako dárky, tak proč to nerozjet.  Jenže zrovna ty ze silikonových korálků, které jsem někdy předloni dělala jako jednu větší zakázku, jsou teď všude a já to chtěla jinak. 
A protože můj obchůdek je o přírodních materiálech, opět to vyhrála bavlna a dřevo. Prvním, co v sekci DĚTI nabízím, jsou KOUSÁTKA vytvořená technikou macramé. Umotaná jsou z bavlněných šňůr s certifikací a doplněná jsou o dřevěné nelakované korálky. Skvělá pro masáž dásní a uklidnění všech mrňousků. Nebo jen tak na hraní. Díky bavlně jsou velmi příjemné pro dětskou ručku. Všechna kousátka můžete navíc zavěsit. MIA má na konci očko, ELLU a CHICCU můžete pověsit za dřevěný kroužek.
Prozkoumat jejich velikosti můžete ZDE.




Udělala jsem hned tři různé varianty. A pozor - 8 barevných odstínů !!! No a pokud byste náhodou chtěli všechny tři, tak jsem vám tam udělala lepší cenu. Kousátka mi testovali tři prckové a prošly, tak snad budou vyhovovat i vašim miminkům :)


A aby toho nebylo málo, vyrobila jsem i čtyři KOLOTOČE NAD POSTÝLKU. Tři krémové a jeden šedý. Opět z bavlny a dřevěných korálků. Jsou to úplně jiné kolotoče než na které jste zvyklí a to mě na nich právě baví. Zvlášť ty tancující panáčci a panenky.
Na eshopu je najdete TADY.

Teď se plánuju naučit dělat videa, abych mohla vkládat nějaké tutoriály na výrobu - třeba těch kousátek. Zajímalo by vás to?


1 komentář:

  1. Jeee, to je super napad, koukala jsem uz na fb. Uplne nejvic se mi libi asi ten nejjednodusi - krouzek,koralek, snurka. Za navod bych byla rada, i kdyz seznam veci, co chci udelat pro Marusku uz je asi kilometrovy :D
    At se dari ❤

    OdpovědětVymazat