pondělí 28. září 2020

Man in black... with a bag


Tentokrát je to o mužích a pro muže. Ale já bych si vybrala taky. Hned to ujasním.

Nedávno mě oslovil eshop Trendhim, kde najdete spoustu fashion doplňků pro muže. Značka Trendhim je dánská. Založili ji dva studenti a na webu najdete zajímavý příběh jejího vzniku. A hlavně plno pěkných pánských fashion doplňků. Tedy, vybrala bych si tam i já, né, že ne... Třeba tyhle brýle nebo nějaké hodinky. 


Nuž, řekla jsem si "ejchuchu", udělám já taky radost tomu mému muži, který se mnou už tolik let trpí moje fotografické výstřelky. Čeká, až si nafotím jídlo a pak ho jí polostudené, asistuje mi při produktovém focení na můj eshop, vyzvedává mi materiál, občas dělá kurýra, zkrátka dost mě podporuje. 

Takže jsem řekla yes a on si vybral tenhle batoh. Teda vybral víc věcí a nechal na mě, ať udělám finální výběr. Takže batoh. On má jen svůj foto batoh a když něco potřebuje někam donést, bere papírovou tašku... Tak už má batůžek. 

 


Úplně jednoduchý černý batoh se zajímavým zapínáním na cvočky, několika kapsami a hezkou pruhovanou podšívkou. Proužky mi totiž oba rádi. A tu černou ostatně taky.

Fotit při hezkém počasí jsme jaksi nestihli (rozkopaný dvůr - děláme novou dlažbu - huráá), tak hlavně, že nepršelo (nebo nesněžilo) jako poslední dny.

Co jste naposledy pořídily svým mužům vy ?





Žádné komentáře:

Okomentovat